spännande onani-upplevelser

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Mmm fan vad jag älskar denna sida :)
Blir så jävla kåt av allas härliga berättelser.... Särskilt Bellas historier om hennes sköna onani upplevelser.... kuken är nu stenhård så jag måste nog göra nått åt saken... ska fantisera om Bella när hon onanerar :)
 

zigge_pingvin

Ny medlem
Kön
Man
låter spännande
hör av dej till mej så kanse vi kan ha nåt mys
zigge_pingvin@hotmail.com
Originally posted by frida73

Ja de kanske ni får höra nästa gång då....Nu var de ju tyvärr nån vecka sen vi "träffades" tyvärr...:( Han är tydligen gift så de är lite problem ibland...
Men efter varje gång så går man och längtar tills nästa gång man får chansen att leka lite framför datorn....
 

Orfeous

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Bella

Hej igen! Skönt att detta kommit igång. Nån annan som testat vibratorn i mobilen? Ytterligare en grej som inte ni killar fixar. ;) Har testat några gånger. Det går inte för mig men är grymt upphetsande. Första gången jag gjorde det var när jag åkte tåg mellan Stockholm och Göteborg. Jag satt och var så jobbigt kåt hela tiden. Jag ringde min dåvarande kille som ville bota mig med telesex men det hade aldrig funkat. Så tyckte han att jag skulle sätta mobilen på vibrator och stoppa den i byxorna. Det lite lite udda men kul. Jag hade ganska tajta jeans så jag fick trycka ner mobilen. Jag la den utanpå trosorna och rätt över klittan. Så började min kille att ringa. Jag la en tröja över knät så att jag kunde sitta bredbent utan att någon såg vad som var i skrevet på mig. Han ringde om och om igen i säkert en halvtimme och jag stönade högt flera gånger. Helt sanslöst upphetsande.

fattar inte hur du kan få mobilen enda till din klitoris. en fick i ett par tajta jeans tar du dig inte långt bort med. du kommer max till själva kanten..
 

Tuborg-74

Ny medlem
Kön
Man
Bella du är så upphetsande jag älskar att läsa om dina onanistunder. Det finns inget sexigare än en kvinna som njuter. om du vill så kan vi snacka på msn nångång.
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
fattar inte hur du kan få mobilen enda till din klitoris. en fick i ett par tajta jeans tar du dig inte långt bort med. du kommer max till själva kanten..

men man måste inte ha telen i fickan, det går att stoppa den innanför byxorna, mitt på..


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

crumar

Medlem
Kön
Man
håller med. Sitter och smygsmeker mig själv lite på kuken medan min andra inneboende är fullt upptagen med sin chatt på sin dator....

---
runk!
 
Toppen