'Sparar mig'

whererosesgrow

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet inte med er, men jag älskar att komma i min flickväns mun, utanför hennes mun och se hennes blick som jag tror betyder att hon vill ha mer; att lägga min sats på hennes tunga ... underbart. Och när det väl händer vill jag se till att komma mycket och kraftigt. ;) För att göra det gör jag följande:

Scenario: Vi säger att min flickvän är borta över en helg och kommer hem på söndagen. Då vet vi båda att det är sex som gäller hela kvällen. (vi tycker om varandra) Som jag skrev tidigare låter jag henne gärna ta satsen i munnen när jag är nära att komma, och när hon nu är borta i kanske två dagar brukar jag 'ladda upp' mig; 'spara mig'. Då menar jag att jag kan sitta och runka i kanske en timme de dagarna hon är borta, men jag kommer aldrig; jag slutar runka precis innan jag kommer. På det här sättet har jag märkt att jag får mycket kraftigare sprut beroende på hur länge jag håller mig från att komma. (logik, kanske det kallas :p)
Sen ser jag till att dricka mycket, det har jag hört ska vara bra för spermaproduktionen.

Sen kommer hon då hem. Vi pratar, kanske äter något, sen går vi och lägger oss. Börjar ta på varandra, jag smeker hennes bröst (hon också, för den delen) och sedan tränga in i hennes våta fitta med min stenhårda kuk.
Vad jag föredrar här är att knulla henne bakifrån, mest för känslans skull - jag finner det mest stimulerande för kuken vad gäller det här med att spruta mycket och kraftigt - sen går jag ur henne; hon sätter sig på knä på golvet framför mig och jag runkar medan hon slickar på min pung. Jag kommer, och jag kommer mycket, och det gör mig så jävla kåt.

Jag har även kommit på att jag gillar att bli avsugen när hon sitter så där på knä framför mig, det blir härligast när man kommer; man runkar själv och har kontroll över var man sprutar någonstans.

Någon som tycker/gör som mig? :oops:
 

rirre

Ny medlem
Kön
Man
ger du inte din tjej nån njutning alls?...eller ska de bara vara skönt för dig?...jag älskar att göra de riktigt skönt för min tjej..älskar att se henne njuta../rirre
 

whererosesgrow

Ny medlem
Kön
Man
ger du inte din tjej nån njutning alls?...eller ska de bara vara skönt för dig?...jag älskar att göra de riktigt skönt för min tjej..älskar att se henne njuta../rirre

Herregud, jo! Jag älskar att, som du säger, ge henne njutning. Det där med att komma har ju liksom ingenting med det att göra. :p
 
Toppen