Sparat sperma

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Är det nån av er killar som har sparat utsprutad sperma i en burk eller så, för att sen med den mängd ni fått ihop göra nåt extra upphetsande?

Micke
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Nja...jag har sparat i frysen för att eventuellt byta med, men det har aldrig blivit något av det. Men nåt annat har jag inte gjort.

Micke
 

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
Lulekramen.. Det var det dumaste jag har hört :D, spra i en burk och sen titta på det eller vadå ? Hur kan du bli upphetsad av nått sånt ??..

Jaja tacka gud att alla inte har samma tyck och tänk!


Oj oj :)
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Har bara en kommentar....hmmmmmmmmmmmm....kunde liksom inte låta bli att yttra mig.

Nu ska jag lägga mig i sängen och låta kåtsaften rinna fritt....

Ciss Kiss (med lock tack..:eek:)
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..är inte direkt attraherad av den här geggiga sörjan. Fast kanske man skulle prova ändå att "spara"?!? Känner mej rätt välfylld just nu så...
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Spara ? ? ! ? i en burk i frysen ? ? ööh:sleep: Nu blev jag helt svarslös. Lycka till me din "hobby":D En tjej påstod dock att den hjälper mot finnar (hudproblemet, inte folket :))...

mera kärlek
 

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
kan ju va bra att ha infryst sperma om man skulle krossa testiklarna i nån olycka (för att inseminera asså om man vill skaffa barn):)

hallå alla brudar
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Låter som en bra idee. Borde prova jag med [:p]

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

Zeth

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by A.sperm.loving.lady

Igentligen så var det bara ett skämt men tanken låter ändå rätt god faktist [:p]

Ja jag kanske är en hora. Men bara en hora som älskar sperma.

Om du skulle vara intresserad så skulle vi kunna träffas så kan jag se till att du får rejält med sperma över dig och i dig, har nämligen sparat i en burk i frysen de senaste 6-8 månadernas sattser skulle tippa att det är strax under en halvliter, så om du är intresserad så hör av dig! ;)
 
Toppen