Spelar längden någon roll?

pudding

Ny medlem
Kön
Man
Natacha.... Valde du verkligen att ha sex när du var blott tio år.... Jag kan säga att jag inte var ett dugg intresserade av sexuelle lekar när jag var så ung... Annat är det nu... ;)

Fram för mera sex åt mänskligheten!
 
G

Guest

Gäst
Haha Natacha,tror jag säkert... sitter och drar mig lite i snabeln nu tänker på hur fint din trånga fitta skulle sluta sig runt min styva kuk ;) Hur safterna sinner ner längs kukskaftet... mmm :)

Känner mig hedrad av ditt intresse hehe ;)


Göraren och likasinnade - I tiden
 

mattsa1

Medlem
Kön
Man
Ska man skämmas lite om man som jag har en kuk på blott 12-13cm.
Antagligen därför jag inte får nåt.
32 och oskuld :(
 

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Svar till Pudding; litet missförstånd tror jag - skrev att jag varit aktivt sexuell sedan 10 år, menade förstås sedan 10 år tillbaka: idag 24år-10år=14års ålder;)
...provade dock slick-lekar i 10-årsåldern, oskyldigt....

Mattsa1, har sagt det förut, men det tål att upprepas: "Size doesn't matter, it's the motion of the ocean"...

Göraren...runk one for me;)

Puss på er alla runkare och onanister, Natacha
 

mattsa1

Medlem
Kön
Man
Originally posted by natacha

Svar till Pudding; litet missförstånd tror jag - skrev att jag varit aktivt sexuell sedan 10 år, menade förstås sedan 10 år tillbaka: idag 24år-10år=14års ålder;)
...provade dock slick-lekar i 10-årsåldern, oskyldigt....

Mattsa1, har sagt det förut, men det tål att upprepas: "Size doesn't matter, it's the motion of the ocean"...

Göraren...runk one for me;)

Puss på er alla runkare och onanister, Natacha

Med dom ideal som finns idag så känner åtminstone jag med min lilla ett stort mindervärdeskomplex.
har du träffat nån kille med riktigt liten som min nångång?
Har en dröm som nog inte kommer uppfyllas och det är att få känna på en riktigt stor kuk. Typ 22-25cm.
 
Kön
Man
Det skulle vara intressant om alla män/killar på det här forumet mätte sina kukar med längd och bredd och sen gjorde man ett diagram över det. Då skulle man nog få se att det finns stor variation.

Det är ju ungefär samma sak med tjejernas fittor att de har olika utseende. Vissa har t ex väldigt stora blygdläppar medan andra har riktigt små.
 

varmt_kallvatten

Ny medlem
Kön
Man
Kul att läsa här och inser att dom flesta killa/män är riktiga svin. Och till dej Natacha, patetiskt att skriva som du gör när man har pojkvän, om jag nu har förstått rätt så har du det. Skaffa ett riktigt liv istället :p Puss till alla äckel här. FYFAN!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
vad e dit problem?
trivs du inte behöver du inte läsa..
detta är knappast ett forum där vi klankar ner på varandras sexuella preferenser lr fantasier!:D

Originally posted by varmt_kallvatten

Kul att läsa här och inser att dom flesta killa/män är riktiga svin. Och till dej Natacha, patetiskt att skriva som du gör när man har pojkvän, om jag nu har förstått rätt så har du det. Skaffa ett riktigt liv istället :p Puss till alla äckel här. FYFAN!




Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
varmt kallvatten:

Jag har läst många inlägg och jag håller inte alls med dig. Det är fullt naturligt att det förekommer kommentarer som anspelar på sex eftersom det är ett onaniforum. Onani tillhör kategorin sex.

De män som är svin är de som våldtar och slår kvinnor. Att skriva allmänt om onani, sex och könsorgan är inte att vara svin. Inte heller om man sexfantiserar högt genom att skicka kommentarer om t ex bilder som visas eller händelser som folk varit med om.

Att klanka ner på natacha och det sexliv hon väljer att leva är så ofattbart dumt. Hon kanske har pojkvän men det går bra att FANTISERA ändå. Om hon väljer att göra mer än så har varken du eller någon annan att göra med. Som jag uppfattar det så är natachas inlägg mycket av fantasier och flört på avstånd.

Det blir inget bättre av att man dömer kvinnor/tjejer för att de vill utforska sex och vara med i ett sådant här forum och vara frispråkiga. Det var ju inte så väldigt längesen som det var otänkbart för kvinnor att öppet visa sexintresse och sin kåthet. Till viss del lever det där kvar än idag och det måste till mer förändring.

Ta dig en skön onanistund istället för att spy galla.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by agust

Jag har lite problem med storleken =/ många anser att den är för stor. När jag har mätt den så var den 23.5 cm lång och 18 cm i omkrets. skulle gärna minska den lite
Den verkar vara i största laget, men jag tycker inte du har någon som helst anledning att minska den! ;) Vare sig man har stor eller liten kuk är det viktigt med tekniken!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
G

Guest

Gäst
:varmt kallvatten

Svin, varför? det är så jävla löjligt att vräka ur sig en åsikt som man inte kan motivera eller väljer att morivera, ditt påstående förlorar redan där trovärdiget. Kan anta att du syftar på runkaärskönt kanske inte så jätta bra idé enligt mig heller men gör det en till ett svin? neej. Sen ser jag inget i Natachas inlägg som skulle kunna vara något patetiskt inte heller för att hon råkar ha pojkvän!?

Den som är patetisk här är DU som fläker ur dig nåt du inte kan stå upp för, skulla va riktigt intressant att motivera hur du tänker så vi får se hur jävla veck du igentligen är!!

kindest regards Göraren
 
Kön
Man
göraren:

Jag tror knappast att signaturen "varmt kallvatten" syftar på just något som jag har skrivit.

Nu är det några stycken som har kommenterat och försvarat så då är det väl bäst att strunta i saken. Signaturen "varmt kallvatten" har ju inte heller återkommit och formulerat några argument för sin sak. Om "varmt kallvatten" återkommer så kan vi skälla mer.

Förmodligen är denna typ endast ute efter att provocera och vill ha respons. Och det fick personen nu i den här tråden. Jag tycker ändå att det är bra att man skriver och säger till, speciellt när det börjar bli angrepp på enskilda personer.

Bra att du "göraren" också formulerade ett försvarstal!
 

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Göraren och Runkaärskönt, tack för era underbara försvarstal! NI verkar båda vara vettiga, mogna, kåta och sexuella män! Mer sådant!

Varmtkallvatten - grow up! Ta inte livet på alltför stort allvar, lev och njut på alla sätt. Ge dina medmänniskor kärlek, så kanske du får det tillbaka! Börja leva nu, imorgon kanske det är försent! Stor kram till dig, du verkar behöva det...

Hellre ett snuskigt inlägg på internet än en våldtäkt i skogen!


/natacha
 
Kön
Man
Göraren och Runkaärskönt, tack för era underbara försvarstal! NI verkar båda vara vettiga, mogna, kåta och sexuella män! Mer sådant!

Det var så lite så natacha! Jag gillar inte när enskilda personer dras in. Fortsätt att bejaka ditt intresse för sex och onani. Gillar din stil och tack komplimangen ;);)

Glöm inte "Doc H" som också röt till.
 
Toppen