SPERMA - Hur smakar du??

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag slickar altid i mig försatsen, så himla upphetsande! Sött, klibbigt och uppkåtande. Jag har väldigt mycket försats och runkar oftast länge, så man hinner ju få i sig en del ;) Gillar också att smaka sperma, både min egna och ibland andras. Mums! :)

Gillar också försatsen, men inte min egen sperma.
 
F

Försats11

Gäst
Jag suger alltid i mig av föratsen. Blir riktigt upphetsad av det och då rinner det till lite extra. Sen när vi pratar om den riktiga satsen skjuter jag den helst rakt i ansiktet. Gapar så jag får i mig det mesta direkt. Smakar helt underbart. Salt och varmt. Har även brukat spara tidigare satser i en kondom, som jag suger i mig av när jag runkar nästa gång. Jag har rejäla satser men brukar se till att spara ihop tre stycken i kondomen. Men trots det finns det aldrig tillräckligt. Suger i mig allt genom att bita ett hål i kondomen och låta säden rinna ner i halsen i portioner.
 
Last edited by a moderator:
F

Försats11

Gäst
Tömmer mig alltså tre gånger på förmiddagen, så det finns färskt till kvällen. Brukar bli 1-1.5 dl, men som sagt vill jag alltid ha mer!! Nästa sak jag ska testa är en sprutande dildo som jag ska fylla med min egen sperma. En riktigt grov sak - 22 cm med 4-5 cm i diameter. Tänk er att suga av den medan man runkar och sedan ge sig själv två sprut samtidigt av sin egen säd!! En över kroppen och en i ansiktet. Blir hård av bara tanken.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Lite sexig info (or not), hur försatsen smakar kan man inte kontrollera, men hur sperman smakar så kan man. Sperman tar smaken av vad du äter, röker, snusar, dricker = Allt du får i dig (För fan, ät inte sparris). Jag har en bekant som är urolog och ni har ingen aning hur mycket frågor hon får om detta. Försatsen kommer från flera område i kroppen, men den stora (60%) påverkas av vad vi får i oss. 60 procent, kommer från sädesblåsorna. 30 procent kommer från prostatakörteln, drygt 5 procent från testiklarna. Bara lite osexig info ibland sprutande kukar och flygande vit sås :)
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Lite sexig info (or not), hur försatsen smakar kan man inte kontrollera, men hur sperman smakar så kan man. Sperman tar smaken av vad du äter, röker, snusar, dricker = Allt du får i dig (För fan, ät inte sparris). Jag har en bekant som är urolog och ni har ingen aning hur mycket frågor hon får om detta. Försatsen kommer från flera område i kroppen, men den stora (60%) påverkas av vad vi får i oss. 60 procent, kommer från sädesblåsorna. 30 procent kommer från prostatakörteln, drygt 5 procent från testiklarna. Bara lite osexig info ibland sprutande kukar och flygande vit sås :)

Stämmer precis med mina erfarenheter: vad sperman smakar varierar mycket beroende på allt möjligt. Är du fullt frisk eller inne i en kraftig förkylning? Röker du eller inte? Har du ätit under de senaste timmarna, i så fall vad och hur mycket? Dricker du alkohol? Och så vidare, och så vidare...

Kul att se att mina erfarenhetsbaserade slutsatser stämmer med vad en urolog säger. (y)
 
Toppen