sperma i munnen

belysning

Ny medlem
Kön
Man
hejsan jag är kille och är väldigt nyfiken på att prova på att suga kuk, vill testa att bli sprutad i munnen, det verkar jäkligt skönt, av en riktigt sexig shemale ,men jag är inte bög. men kan det vara så att jag är lite bög eller bi utan att veta om det själv? eller kan man vara nyfiken på det utan att vara bög? jag älskar tjejer, och skulle verkligen inte kunna "vara tillsammans" med kille, aldrig! är bara nyfiken på shemales och bli sprutad i munnen.
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Hej stjäryhals slickare, (vad betyrder det? fint ialla fall!)

Det är inte lätt idag att veta vad man är, gay, homo, bi, hetro ? Och det är klart att men blir intresserad av det egna könet när det kommer på tal så många gånger. Hur smakar det ? Hur känns det? Men bög är jag ju inte, absolut inte!
Nej, jag tror inte du är gay inte ens bi, men nyfiken, och är det något som tagit vår mänsklighet frammåt under år tusenden så är det nyfikenhet. Kanske är det rädningen för HBT-utvecklingen att alla är lite HBT. Jag är det i alla fall, NYFIKEN.
hoppas att ni är det också!
BM
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Hej stjäryhals slickare, (vad betyrder det? fint ialla fall!)

Det är inte lätt idag att veta vad man är, gay, homo, bi, hetro ? Och det är klart att men blir intresserad av det egna könet när det kommer på tal så många gånger. Hur smakar det ? Hur känns det? Men bög är jag ju inte, absolut inte!
Nej, jag tror inte du är gay inte ens bi, men nyfiken, och är det något som tagit vår mänsklighet frammåt under år tusenden så är det nyfikenhet. Kanske är det rädningen för HBT-utvecklingen att alla är lite HBT. Jag är det i alla fall, NYFIKEN.
hoppas att ni är det också!
BM
 
R

ryter

Gäst
En liten nattlig fundering bara: Är inte alla mer eller mindre bisexuella??

/R
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
En liten nattlig fundering bara: Är inte alla mer eller mindre bisexuella??

/R

Jag tror inte det. Killar gör inget för mig personligen, jag känner ingen attraktion alls. Och jag gissar att det för andra killar kan vara tvärtom? Och för en del kan det vara som du säger, att man är gay helt enkelt.

Inget är mer fel eller rätt än något annat. Bara intolerans är fel, tycker jag... :cool:
 
Toppen