Sperma lukt.

Dra_ en_runk

Ny medlem
Kön
Man
Hur mycket lukar eran sperma? Hurpass mycket tvättar ni er efter ett runk? Ibland blir man orolig om de runtomkring luktar att man runkat.. Vet ni om sperman luktar så mycket?
 

DanielJA

Ny medlem
Kön
Man
beror på, tvättar iaf händerna, jämt. Ibland kan det komma på kuken, då tvättar jag av den lite fort i tvättstället.
Ibland luktar det som blöt papp, eller oftast.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Min luktar en del. Inte så att man känne ner när man har kläder på. Brukar gå runt med med lite speram efter att jag runkat. Det får ligga kvar. Det rinner ju inte ner. :D
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Min sperma luktar ganska starkt. En tung, sötaktig lukt.
Jag tvättar mig rätt grundligt efteråt. Både kuk och händer.
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Våt papp e nog rätta ordet :p Men inte så det stör :oops: Kan va rätt upphetsande att gå ut på stan efter ett runk [^] Man kan ju alltid hoppas att någon känner lukten hehe :p[/size=2]
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Våt papp var en rätt bra beskrivning. Men, lite starkare kanske. Jag brukar torka den väl med papper. Sedan duschar jag när jag duschar. :p Händerna tvättas dock väl, efter varje runk.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Våt papp e nog rätta ordet :p Men inte så det stör :oops:

Faktiskt! Våt papp med svagt sockerhaltigt lim - ni vet sånt där man slickar på kuvert.
Det har en svag doft av hav ellet tång också...

Kan va rätt upphetsande att gå ut på stan efter ett runk [^] Man kan ju alltid hoppas att någon känner lukten hehe :p

Skojar du eller! Jag älskar den lukten och blir stenkåt av den. Har visserligen aldrig känt den när jag gått på stan... [^]
 
Toppen