Sperma

friendly

Medlem
Kön
Man
Har hört att sperma i stor mängd e farligt. Någon som hört det? Hur mycket klarar man egenteligen och vad händer om man dricker för mycket?

Go glad
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Nejdå, dear friend, det är inte alls farligt. Är du ung och frisk kan din kropp producera ganska mycket sperma, och du klarar att runka flera gånger om dagen utan några men. Kroppen säger till (kuken blir trött, kanske gör det ont i pungen) om systemet inte hänger med i svängarna.
Menar du dricka alkohol? Det vet jag inte - dricker inte sådana varor.
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Alkohol och kvinnohål, de enda hål jag tål.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror att friendly menade att ett för stort intag av sperma kan vara farligt för kroppen.

__________________________
Masturbation for Salvation
 

Grindstone

Ny medlem
Kön
Man
For stor inntak av bløtkake kan være farlig for kroppen din, eller tannpasta, brød, pølser etc. etc. Tviler på du finner mange som har endt sitt liv for spermaen ;)

"In America sex is an obsession, in other parts of the world it is a fact." -Marlene Dietrich
 

friendly

Medlem
Kön
Man
Vad menar du? Har många dött av det?
Men vad händer då eller hur mycket kan man klara

Go glad
 

friendly

Medlem
Kön
Man
nä men jag har hört att det e farligt sett på riktiga bukkake där de kan dricka närmare en liter

Go glad
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
ja det är ju en sjuk mängd, men frågan är ju ändå befogad om man vill veta, eller hur. Jag har i alla fall ingen aning.
 

Steffestevo

Medlem
Kön
Man
Nej nej nej! Frisk sperma är inte farligt! Drick lika stora mängder som mjölk innan toxisk dos uppkommer...d v s 5-10 liter/dag. Men var hittar man så mycket sperma? Även i Bukake. En sats är 15-50 ml...tio är max en halvliter...kommer vi upp i hundra så hamnar vi på toxisk dos...
Kramen från Steffe
 

friendly

Medlem
Kön
Man
Tack steffe bra svar men vad händer med en så kallad toxisk dos

Originally posted by Steffestevo

Nej nej nej! Frisk sperma är inte farligt! Drick lika stora mängder som mjölk innan toxisk dos uppkommer...d v s 5-10 liter/dag. Men var hittar man så mycket sperma? Även i Bukake. En sats är 15-50 ml...tio är max en halvliter...kommer vi upp i hundra så hamnar vi på toxisk dos...
Kramen från Steffe

Go glad
 
Toppen