SPERMA

kåtkuken

Ny medlem
Kön
Man
Oj glömde rubriken
Hur många av er tjejer älskar sperma o svälja den?
hur många har ni som mest sväljt
skulle ni vilja ha gangbang med bukkake?

dumma frågor men det gör en kåt puss
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Oj glömde rubriken
Hur många av er tjejer älskar sperma o svälja den?
hur många har ni som mest sväljt
skulle ni vilja ha gangbang med bukkake?

dumma frågor men det gör en kåt puss


"Älskar" är inte rätt ord, men visst är det upphetsande att känna när sperman sprutar i munnen. Helt enkelt för att då vet man ju att killen njuter. Det är just det, som är mest upphetsande tycker jag!


Jag nöjer mig med en i taget och skulle inte vilja att flera sprutade på mig samtidigt.
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Älskar sperma.. Jag har varit med om GB två ggr, med tre och fyra killar, då fick jag ett antal satser på mig, i musen, i munnen.
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Älskar sperma.. Jag har varit med om GB två ggr, med tre och fyra killar, då fick jag ett antal satser på mig, i musen, i munnen.

Skulle du kunna tänka dig att vara med om en gangbang med en 10 st kåta killar som sprutar på dig, det mest upphetsande för mig är när kvinnan runkar av den ena killen efter den andra och de sprutar rejäla satser
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Har absolut inget emot att få det på mig,
svälja.... nja - då ska det vara ett speciellt tillfälle och jag ska verkligen vilja det själv.
Jag skulle inte vilja svälja sperma från flera...klart man lekt med det i fantasin, men inte mer än så.
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag gillar sperma - att se på sprutet! Ett rejält spermasprut är upphetsande. Jag har svalt ibland men är inte förtjust i det men att han får spruta över min mage och mina bröst det är mer än OK.
Nu har jag mest tjejsex och d´å uteblir sprutet...oftatst.
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Oj glömde rubriken
Hur många av er tjejer älskar sperma o svälja den?
hur många har ni som mest sväljt
skulle ni vilja ha gangbang med bukkake?

dumma frågor men det gör en kåt puss

Jag sväljer gärna sperma. Som mest 20 stycken, där det var bukkake och jag svalde det mesta till slut. Man måste testa allt, rent fysiskt var det kanske inte det bästa men gud vad hett det och "naughty" det var, så på ett mentalt plan var det oerhört upphetsande.
 
Toppen