Spermafetisch?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag njuter av den undergivna känslan av att ha någon spruta över mitt ansikte. ❤️

Det är något jag ofta drömmer och fantiserar om.

En vacker dag kanske jag finner mig en eller flera likasinnade som vill ge mig sin sperma i rikliga mängder och på alla tänkbara sätt

…men tills dess fortsätter jag vara beroende av mina egna sprut
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är något jag ofta drömmer och fantiserar om.

En vacker dag kanske jag finner mig en eller flera likasinnade som vill ge mig sin sperma i rikliga mängder och på alla tänkbara sätt

…men tills dess fortsätter jag vara beroende av mina egna sprut
Det är inte svårt att finna likasinnade. Men du måste aktivt söka. Det trillar inte ner från skyn på dej....
 

Bijack74

Aktiv medlem
Älskar när man runkar någons kuk och vill oftast bli sprutad i munnen så jag kan svälja allt eller över hela ansiktet. Även låta någon spruta i mig och han fyller mig så kommer jag samtidigt i handen och samlar även upp sperman som rinner från analen sen smetar in ansiktet i det och slickar i mig det jag kan. Det är så upphettsande. Så finns det någon som vill fylla min fina röv så hör av er. Jag älskar det.
 
Ålder
41
Kön
Man
Älskar att spruta på någon som verkligen uppskattar det. Leker/smakar gärna på min egen sperma, själv eller allra helst med en likasinnad tjej. Tycker dock att kukar och sperma kan vara otroligt upphetsande och det är något jag ofta fantiserar om. Vill gärna testa runka och suga men har hittills inte gjort några sådana "avstickare" då jag genom åren oftast befunnit mig i monogama heteroförhållanden, så även nu. Men en öppenhet finns, så att säga... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen