Spermafläckar

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag gillar att spara spermafläckar (ett tag i alla fall). I datorrummet är det stänk på golvet, skrivbordet, skrivbordslampa, datorskärm och datorhögtalare. Tillräckligt diskret för att det inte ska vara det första man ser... I vardagsrummet finns det ett större stänk som runnit på möbeln under TV'n, säkert nån har noterat det men kanske inte förstått vad det är. Även en fjärrkontroll som är nedstänkt...
Någon mer som inte är så noga med att städa upp? :whistle:
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Föredrar att torka bort om något hamnat olämpligt. Om man inte tömt på länge händer det att det kommer en sats spontant i kalsongerna. Då blir det att byta och tvätta av sig
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Torkar upp så gott det går alltid, men har en laptop som jag bara använder till att porrsurfa, och som jag sprutat en hel del på. En gammal windows xp dator, så den funkar nog inte så länge till. Men den är redigt nersölad med sperma, har haft med den några gånger till runkpolare, och den har fått lite av kult status
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar att spara spermafläckar (ett tag i alla fall). I datorrummet är det stänk på golvet, skrivbordet, skrivbordslampa, datorskärm och datorhögtalare. Tillräckligt diskret för att det inte ska vara det första man ser... I vardagsrummet finns det ett större stänk som runnit på möbeln under TV'n, säkert nån har noterat det men kanske inte förstått vad det är. Även en fjärrkontroll som är nedstänkt...
Någon mer som inte är så noga med att städa upp? :whistle:

Tack för att jag aldrig mer kommer kunna besöka killkopisar igen utan att tänka på suspekta fläckar!! :LOL:
 
B

ballroomblitz

Gäst
Har ett par onani linnen som är rätt långa och går ned för halva baken. Brukar runka iklädd endast dom. Blir härliga spermafläckar lite överallt på den. Tycker det känns lite skönt och upphetsande att bära den på typ morgonen och det slutar oftast med att det blir nya fläckar....
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Funderade du aldrig på vad de vita fläckarna i taket var ovanför min sängen??? haha

Nope, du om någon vet väl att jag sover på mage och gillar att bli tagen bakifrån? :love:

Däremot, dildon i lådan under badrumskåpet? Den är ju gigantisk!! Kan du verkligen ta den där bak? Jag tror inte ens jag kan få in den i musen trots att jag gillar stora...:ROFLMAO:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nope, du om någon vet väl att jag sover på mage och gillar att bli tagen bakifrån? :love:

Däremot, dildon i lådan under badrumskåpet? Den är ju gigantisk!! Kan du verkligen ta den där bak? Jag tror inte ens jag kan få in den i musen trots att jag gillar stora...:ROFLMAO:

Den var faktiskt en plojpresent som jag fick när jag fyllde 30!! Jag lovar och svär!!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan tänka mig att det är jobbigt med intorkad sperma i håret, Det var länge sedan jag sprutade i håret på en kvinna skulle vara ifall man kommer rejält mellan brösten isåfall.
Vet ju själv hur det är när jag runkar och sprutar på mitt eget bröst och mitt hår där.
Jag har ett rätt så hårigt bröstkorg.
 
Toppen