Spermafråga

solanaken6

Medlem
Kön
Man
Jag är en kille som onanera till och från. Min fråga; När jag inte har onanerat på typ en vecka eller tio dagar är min sperma mer flytande, tunnare liksom. När jag onanerar varje dag blir den tjockare. Vet någon vad detta beror på?
 

splitcane

Medlem
Kön
Man
För mig är det tvärtom, håller jag upp ett tag och sen sprutar är den tjock.
Men om jag sprutar, har en paus på någon timme och sprutar igen är den mer lättflytande.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med split o carl här till 100%

Är ju ganska logiskt det där,jämför man med tex en redning/sås så ju längre den får stå o puttra ju tjockare blir det:D;)
 

kukis

Medlem
Kön
Man
när jag inte sprutat på länge brukar jag ha en rejäl försats som sprutar all världens väg sen kommer det 7-8 sprut med "normal" konsistens. Om man däremot sen kommer igen ganska snart är naturligtvis satsen mycket mindre och tjockare. Om man däremot jobbat upp den under en lång stund (runkat/knullat välidgt länge) brukar satsen bli rätt stor ändå och konsistens är ganska tunnflytande....

men det kan väl säkerligen skilja sig från person till person
 

solanaken6

Medlem
Kön
Man
Tack för kommentarer, jo har jag inte haft orgasm på länge sprutar jag väldigt väldigt långt, sedan kommer jag i flera stötvisa orgasmer. Ha en skön dag!
 

Marboman

Medlem
Kön
Man
Jag märker ingen skillnad om jag runkar ofta eller håller upp ett tag.

Min sperma är rätt vit, men har runkat med en kille som hade mer gul. Så det är nog bara normala variationer.. :)
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Väldigt olika men om jag hållit på länge innan ejakulation så är den oftast ganska vattnig. Men kommer jag fort är den vit.
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag kan uppleva min sperma som gulaktig, vissa har så vit! Något fel på mig?

Nej det är inget fel på dig! Jag har ungefär som du, lite gulaktig. Ju längre stund jag runkar och ju kåtare jag känner mig desto vitare och mer lättflytande blir spruten.

Vore intressant att få höra några kvinnliga kommentarer om färg och konsistens har någon betydelse... :)

Fortsätt spruta. Det är det viktigaste;)
 

_härligt_

Medlem
Kön
Man
Jag kan uppleva min sperma som gulaktig, vissa har så vit! Något fel på mig?

Nej det är inget fel på dig! Jag har ungefär som du, lite gulaktig. Ju längre stund jag runkar och ju kåtare jag känner mig desto vitare och mer lättflytande blir spruten.

Vore intressant att få höra några kvinnliga kommentarer om färg och konsistens har någon betydelse... :)

Fortsätt spruta. Det är det viktigaste;)


OKej, sicken tur att ja inte var själv ;)
Ja ingen risk att ja lägger av att spruta inte;)
 

boborobo

Medlem
Kön
Man
Jag är en kille som onanera till och från. Min fråga; När jag inte har onanerat på typ en vecka eller tio dagar är min sperma mer flytande, tunnare liksom. När jag onanerar varje dag blir den tjockare. Vet någon vad detta beror på?
du har samma som mig, inte runkat på länge, lösare o splashigare ;), mycket bättre :D
 

Bigjohn

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kille som onanera till och från. Min fråga; När jag inte har onanerat på typ en vecka eller tio dagar är min sperma mer flytande, tunnare liksom. När jag onanerar varje dag blir den tjockare. Vet någon vad detta beror på?
Vet inte vad det beror på men för mig är det likadant, men även färgen ändrar sig när satsen är vällagrad och blir åt det gula hållet!
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan ju kanske vara så för er som får en tjockare sperma när ni runkat ofta..den har ju då liksom blivit skakad/vispad=tjock grädde.:D:D

ett dåligt skämt ja jag vet...sorry
fortsätt njut nu alla onavänner och fortsätt spruta skönt
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Min sperma är alltid väldigt tjockflytande vare sig kommer ofta eller har uppehåll.
Däremot ibland när jag kommer flera gånger på en dag kan efterföljande skott vara mer flytande och distansen blir bättre.

Min första sats är ofta lite gulaktig. Nästa är mer vit.
 
Toppen