Spermafyllda kondomer?

Smogen6

Medlem
Kön
Man
Söker andra likasinnade, som gillar att trä på kondom på kuken och runka och fylla den med försats och sperma.
Är även sugen på göra det ihop med ngn, kanske byta spermafylld kondom med varann och få testa trä på en kondom full med kladdig sperma och se och känna sperman kladda runt ollonet? Tycker även smaken av sperma är god, smakar ofta min egen sperma. Hoppas det finns fler som gillar detta och vill kontakta mig?
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker det är superhärligt och skönt att trä en spermafylld kondom på kuken och runka med den härliga sperman över kuken.
Har länge funderat på att samla på mig flera sprut i en kondom för att verkligen få kladda. Skulle gärna ha en kondom med fem, sex sprut i så jag kan ligga och smaka och njuta av sperman från den härliga kondomen.
 

Smogen6

Medlem
Kön
Man
Hej va kul du också gillar sperma och spermakladd med kondom, har kondom på min kuk just nu såå skönt börjar fyllas med försats. Jag har faktiskt sprutat en 4-5 sprut i kondom och sparat i frysen, sen tagit fram och trätt den på kuken är grymt skönt, doftar gott av sperma också
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag tycker det är helt underbart med sperma och byter gärna spermafyllda kondomer om någon vill!
Det är så härligt att runka med en fylld kondom och känna sperman runt ollonet och kuken.
Jag tycker också doften och smaken är otroligt upphetsande och härlig.
Skulle gärna utforska detta mer med någon likasinnad. :)
 

CumingStar

Aktiv medlem
Kön
Man
Det har hänt ja. Bitit ett hål och sugit i sig sin egen säd under nästa runk.
Nästa steg i att ta hand om sin egen säd vid nästa runkstund blir att införskaffa en sprutande dildo. Du fyller den med egen säd från sprut #1. Tänk att samtidigt som du sprutar ur kuken #2 också få chansen att ta emot din egen säd ur en sprutande dildo! Suga/facial eller kanske att spruta sig själv i analen. Blir nästa köp!
https://blushme.se/produkt/lovetoy-squirt-extreme-dildo-black-25-5cm/
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har sprutat i en kondom och lagt på uppgjort ställe där en runkkompis skulle hämta då vi fick förhinder att ses.
Själv gillar jag inte kall sperma och som är rinnig som vatten.
Men blir kåt av tanken på att trä på en begagnad kondom som är fylld med nån annans sperma....
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar trä på en fylld kondom . O fylla på med egen . En gång fick jag kontakt med kille som ville ha min. Jag fixade en lade den sedan på uppgjord plats på Friskis o Svettis. Stannade dock inte kvar för o kolla vem han var, bara haft nätkontakt. Fick dock meddelade senare att den kommit till nytta i lek mellan honom o annan kille.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Älskar trä på en fylld kondom . O fylla på med egen . En gång fick jag kontakt med kille som ville ha min. Jag fixade en lade den sedan på uppgjord plats på Friskis o Svettis. Stannade dock inte kvar för o kolla vem han var, bara haft nätkontakt. Fick dock meddelade senare att den kommit till nytta i lek mellan honom o annan kille.
Det du skriver skulle vara superhärligt att göra! Om du kommer till Stockholm något så ta med en fylld kondom till mig! :)
Någon lite närmare som vill testa detta??
 

viking145

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
en gång har set använd kondom i vårt hem när jag var 16 17 i mina föräldrars rum i papperskorg och dem var inte hemma och använd den och sprutade i och sen på min bröst
 
Toppen