Spermastoppare

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har läst om spermastoppare och vet hur de ser ut och används....
Men vilken effekt uppnår man med en sådan? Den förhindrar sperman, men hur känns det? Ger det någon känsla utöver det vanliga vid orgasm?
Är det någon här inne som använder/använt sådan och som kan skingra molnen för mig och berätta hur det är/känns?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vad är det för något? Nån länk kanske?
Det är något som man för in i urinröret och som ska hindra sperman att spruta ut vid orgasm, har jag fattat det som...
Googla så hittar du. Men det jag undrar över är vad det ger för effekt att hindra sperman...?
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
stoppar sperman gör de men är inte så man kan bara fortsätta o köra på blir bra tryck när man drar ut den
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat ett antal gånger genom att klämma åt urinröret nedåt kukroten. Tyckte det ofta inte kändes så bra. Då jag oftast sprutade kraftigt, upp till ansiktet, upplevde jag trycket i röret som obehagligt och funderade på vart satsen tog vägen och om det möjligen var skadligt för inblandade organ. Ibland gjorde det så att jag direkt kunde runka igen dvs kuken slaknade inte mer än lite för en stund, andra gånger var det direkt obehagligt. Slutade helt och har sedan glatt sprutat fritt och glatt i många år.
 
Toppen