Spionerat på tjejer i duschen?

Bartender

Ny medlem
Kön
Man
Är det fler som har erfarenhet från att spionera på tjejerna i gympaduschen under skoltid? Uppfinningsmetoderna var många...
 

nedrevärlden

Ny medlem
Kön
Man
jag och några polare stack in en spegel när vi va på badet i tjejernas omklädnings rum. ni vet det e som en öppning ner till då såg man ett och annat
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Originally posted by dallabralla

tjejerna i vår klass på högstadiet bjöd in oss, så vi behövde aldrig spionera. ;).

Alla gör det, alla ska.

Ojdå det var ovanligt?? Var det innan dom hade ombytt eller?? Vad hände sedan där inne?? Berätta gärna lite mer.....;)

Onanera Mera
 

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Det har ju varit mycket snack i media osv om hur de till synes omåttligt populära kameratelefonerna används till att smygfota/filma nude kids - för att sedan droppa @www. När jag gick högstadiet var det väldigt tabu att smyga i varandras omklädningsrum. Däremot när jag och grabbarna var i sporthallen på kvällstid för massa år sedan (racka-plånböcker-tour*) råkade flickomklädningsrummet vara befolkat av ett gäng JUDO-flickor i 20~25årsåldern. Vi stod där och bara beskådade hela härligheten. Jag kommer aldrig att glömma en av dom. Hon bara stod där och tittade på mig och skrattade lite. Jag tyckte iaf det var spännande :)


Signed,
G.

---
Hash made me, only A.I.D.S can stop me!
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Vi hade ett titthål in till tjejernas... Helt perfekt! Lyckades till och med stanna kvar som siste man i killarnas en gång.. Naturligtvis utnyttjade jag möjligeheten och spanade in när de sista brudarna duschade - med handen innanför byxorna :D
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Snusk Pekka

Originally posted by dallabralla

tjejerna i vår klass på högstadiet bjöd in oss, så vi behövde aldrig spionera. ;).

Alla gör det, alla ska.

Ojdå det var ovanligt?? Var det innan dom hade ombytt eller?? Vad hände sedan där inne?? Berätta gärna lite mer.....;)

Onanera Mera

Det hände inget särskillt, iaf inte när det var alla killarna var där. Det var innan de bytt om, efter de bytt om, under tiden de bytte om :). Givetvis bjöd vi också in dem ibland. Men det var för många av killarna som inte var så pigga på det alltid så det sket sig.

Alla gör det, alla ska.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
I skolan fanns det ingen chans att se hos oss men i simhallen användes en spegel flitigt. Det bästa är att där jag träna har en flisa gått i karmen på dörren så man kan spana in och kika vid tillfälle inte alls fel :)

Sen en gång när jag jobbade som hamnvakt borrade jag hål i väggen in till duschen o täckte det med en tavla så man kunde stå där o spana. Minns en norsk tjej som då säkerligen var 14 år (jag var 16) som jag runkade flitigt åt medans hon duschade :)
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Det bästa är att vara bisexuell tjej. Då är det bara att gå rakt in och spana så mycket man vill. En gång hade jag spelat badminton med en tjej i klassen. hon var otroligt blyg och pryd och tittade hela tiden neråt i duschen. Jag utnyttjade det och stod helt öppet och smekte mig till orgasm medan jag tittade på hur hon tvålade in sina stora bröst och putiga rumpa. hade hon bara tittat upp hade hon sett mig med handen på fittan, men det gjorde han aldrig. kanske anade hon, men det vet jag inte.
 

Ragnar Runck

Ny medlem
Kön
Man
Kunde ha blivit så en gång under högstadiet. Det fanns fyra omklädningsrum, två för herrar och två för damer. En dag hade man bytt kön mellan två rum av någon anledning, men bara satt upp skyltar vid yttre dörrarna. Jag hade påstått att jag var för sjuk för att delta i gymnastiken, och hade därvid gått in genom en annan dörr. För att lämna lokalen gick jag ut genom ett, som jag trodde, av herrarnas omklädningsrum. Några av flickorna i klassen fanns därinne, dock nästan påklädda. Ömsesidig förvåning uppstod, men inga efterräkningar.
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag har spanat in i tjejernas omklädningsum mycket. Vi mäekte att redskapsförrådet låg vägg i vägg med tjejernas dusch och vi borrade hål så vi kunde se. på samma vägg låg deras toabås så vi kunde se även set som hände där! Vi kollade mycket men det var inte så mycket sexuellt vi såg som vi hade hoppats: två leddor som smekte sej i duschen och en tjej som onanerade där, och tre som onanerade på toan...

Halloj!
 
Kön
Man
Vilka härliga minnen du drar fram... :D

Hos oss så var det en dörr (som var låst) mellan killarnas och tjejernas omklädningsrum.
När man duschade rann vattnet fram mot dörren och vips så fanns det en spegel... Om man inte passade med skrapa för att ta bort vattnet så kunde vi tjejer ibland höra ett väldans fnittrande från killarnas duschrum... De låg då alltså på golvet och kikade under dörren...

Vad de inte visste var att vi gjorde samma med dem ibland...:D:D:D
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Vi hade två omklädningsrum för killar med en bastu mellan och likadant för tjejerna. Min klass var en rätt liten klass med bara ca 20 elever varav 8 killar. Vi använde därför oftast bara ett av omklädningsrummen. En av dörrarna till vår bastu hade inget lås i hålet för låskolven men den andra hade det och var även låst, oftast...

Vid ett tillfälle använde vi båda duschrummen och en kille i klassen skulle gå mellan för att snacka med en i det andra. Han gick in i bastun och då välde det in 6 av våra klasskompisar i duschen. De skrattade och tjoade och vi fick jäkligt bråttom att ta på oss handdukar och springa ut i omklädningsdelen. Tjejerna berättade sedan att de för flera veckor hade upptäckt hålet i dörren och då låst upp den andra dörren. De hade regelbundna spaningsrundor hit både när vi och övriga klasser duschade. Det var väldigt pinsamt då men nu är det mest ett roligt minne…

Våra försök att göra likadant på dem misslyckades eftersom de var på sin vakt. Tråkigt men sånt är livet… ;)
 
Kön
Man
När jag var ung (11-14 år kanske, minns inte så noga) så fluktade jag på tjejer/kvinnor i idrottshallens omklädningsrum. Det var ofta damgymnastik och fotbollsträning för tjejer på kvällarna. Det gick inte att kolla in hur som helst eftersom det var insynsskydd. Men på vissa ställen hade någon pillat bort små bitar av plasten som utgjorde insynsskyddet. Så det var ganska lätt att titta in.

Men fönstren var ganska högt upp så jag fick klättra och stå på olika föremål för att se. Men vad gjorde man inte för att få se nakna tjejer/kvinnor. Det var otroligt spännande minns jag. Ibland blev jag påkommen och sprang därifrån men var ändå på plats vid andra tillfällen och kollade.

När det gäller under skoltid så minns jag att vi sprang in i tjejernas omklädningsrum och då fick man se lite grann. Vissa killar var där inne och ofta. Har också vaga minnen av att jag blev inputtad i tjejernas omklädningsrum och att de andra killarna höll för dörren så att jag inte kom ut.....


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen