spotta eller svälja

babban

Ny medlem
Kön
Man
vad föredrar ni, att han kommer i munnen och sen svälja det, eller avbryta inna kan hommer?
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
jag tycker inte det spelar någon roll om man sväljer eller inte. Det handlar om vad som passar i stunden. Smaken? Den är ganska neutral, tycker jag... Ingen som jag tycker är äcklig, eller speciellt god.
 
G

Guest

Gäst
Om jag tar satsen i munnen så sväljer jag... Sväljer det som sväljas kan och resten rinner ur munnen...

Är jag inte sugen på det just då så får han lägga satsen någon annanstans...
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad är det som är så skönt med att han spruta på er?[:cool:]
[yellow]Ska väll inte fråga då jag gärna vill att en tjej ska fontäna på mig:oops:[/yellow]
 
Kön
Kvinna
Angående frågan vad det är som är så "skönt" att bli spruta på?

För mig så är det, det faktum att vad som gör min kille upphetsad och kåt gör mig kåt..och sprutet är som den största bekräftelsen på det, och att han sprutar just på grund av "mig".

Jag föredrar att han sprutar i ansiktet. Men om han vill att jag skall svälja så säger jag absolut inte nej. Smaken är som sagt ganska neutral...lite salt...vad som många har svårt med är dock konsistensen som är lite speciell.
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Beror som sagt på tillfället och lusten.
Men om det gör killen kåt att se mig svälja, så gör jag gärna det.
 

turbopull

Ny medlem
Kön
Kvinna
Skulle aldrig falla mig in att ta utlösningen i munnen! Provat 2 ggr. höll på att spy båda gångerna! Nej fy fan...urk! :unsure:
 

bådatvå

Ny medlem
Kön
Man
det är en kärleksvätska, (precis som mina fontänorgasmer.)som gör mej kåt. hur man gör beror nog på stunden. men det kan vara oerhört upphetsande att se sprutet, att han sprutar på mej, men lika skönt att ta det i munnen , svälja ner det direkt eller låta det rinna ner för munnen och slicka hans kön, leka lite med det. En gång så slicka han mej efter han kommit i mej det var en häftig känsla...
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Jag har full förståelse för att ni tjejer inte sväljer.

Jag träffade en tjej för något år sedan och då hade jag varken haft sex eller onanerat på ganska länge. Hon sög av mig så gudomligt skönt. Faktiskt det bästa som hänt mig. Jag märkte att hon tänkte ta satsen i munnen. Jag har aldrig varit med om det förut och jag precis som många andra killar tror jag tycker det är något visst med det. Eftersom jag kände på mig att jag skulle spruta ordentligt eftersom det var så skönt, så förde jag undan hennes huvud för hennes skull. Jag sprutade precis efter hon släppt taget och det konstiga var att jag sprutade så kraftigt, säkert en meter och det kom otroligt mycket. Tjejen blev väldigt förvånad och började garva. Kan inte sluta fundera på hur det hade gått om hon fortsatt ett par sekunder till...
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag brukar göra lite olika, när jag har en sprutande partner. Ibland sväljer jag om det känns rätt just då men oftast får han spruta i eller på mig. Jag föredrar nästan på för jag älskar att se sprutet och tar det gärna över brösten. Eftersom jag är ganska bystig gillar han oftast att spruta på tuttarna. Nån gång har jag låtit honom komma över mitt ansikte men det var inte något särskilt läckert med det.:cool:
 
Toppen