spotta eller svälja

G

Guest

Gäst
vad föredrar ni, att han kommer i munnen och sen svälja det, eller avbryta inna kan hommer?

Ja tror att man som kille föredrar om tjejen sväljer även om det ofcourse e upp till henne. Oavsett om tjejen inte ens vill suga när man börja närma sig eller om hon älskar sperma så e ju avsugningen det viktiga... mjölkandet, tungan, läpparna, suget, saliven... det e där njutningen är
 

ninna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag sväljer oftast när jag suger av honom. Fast han gillar det visuella också, så nu har vi börjat variera med att han kommer på ansikte/bröst.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Sväljer oftast om jag suger.. Det är liksom mest praktiskt så. Spotta har jag nog aldrig gjort... Annars gillar jag att se honom runka och spruta antingen i ansiktet eller över brösten.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag sväljer, men sen gillar jag även att bli ordentligt nedsprutad så ibland föredrar jag att låta honom komma någonstans på mig. Exempelvis på rumpan, brösten, ansiktet eller var han själv önskar. :love:
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag sväljer, men sen gillar jag även att bli ordentligt nedsprutad så ibland föredrar jag att låta honom komma någonstans på mig. Exempelvis på rumpan, brösten, ansiktet eller var han själv önskar. :love:

samma här, beror på killen vad han vill också
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag sväljer, men sen gillar jag även att bli ordentligt nedsprutad så ibland föredrar jag att låta honom komma någonstans på mig. Exempelvis på rumpan, brösten, ansiktet eller var han själv önskar. :love:

håller med sväljer gärna men gillar mycket att bli nedsprutad:oops:
 

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
Sväljer nästan alltid om jag tar den i munnen, förutom i duschen där jag kan spotta ut utan att de klottar ner. Spermafläckar e ganska jobbiga att få bort...
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag sväljer alltid när jag suger kuk. Dock suger jag ju inte vem som helst;)

Poängen är att jag får en uthålligare man efteråt;):p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Med min nuvarande lekkamrat kan jag inte annat än svälja - mängden och trycket i sprutet gör att det kommer rakt ner i halsen...:oops: och jag har absolut inget emot det......
 
Toppen