Språk-berör er mest?

  • Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Undrar vilket/vilka språk tilltalar er mest eller underligt tändande ?

Ex : "En fisk som heter Wanda " där tände hon på Italienska ,
är det ett sexigt språk?

Franska , Spanska , Danska eller kanske någon dialekt " Gottlänska"

1: Vilket språk/dialekt berör er mest på ett specielt sätt ?

2: Vilket språk/dialekt avskyr ni mest ?

3: Är ni kanske neutrala ?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
1: Vilket språk/dialekt berör er mest på ett specielt sätt ?

2: Vilket språk/dialekt avskyr ni mest ?

3: Är ni kanske neutrala ?

1: Italienska, helt klart! Har man hört Stephania Belmondo när hon vann tremilen i Falun då fattar man vilket underbart språk det är.

2: Danska går bort...

3: Nej allt annat än neutral, jag har åsikter om allt som den bessewisser jag är...

/Ch
 

Little_one

Medlem
Kön
Man
Ett språk som jag tänder på mycket är faktiskt Norska...man förstår vad som sägs fast med en söt och skön accent...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
1. Franska. Tjejer som talar franska är underbart läckert, sensuellt. Italienska och ryska är goda tvåor!

2. Vill inte vara negativ, men kinesiska (kantonesiska) och finska låter förjävligt.

3. Instämmer med Challe, som den messerschmitt man är så har jag åsikter om det mesta... Apropå besserwisser - "En fisk som heter Wanda" - Wanda tände på när JC talade ryska, inte italienska tror jag.... var det inte så? ;)

- Messerschmitt? Besserwisser heter det!!
- Ja, det var ju det jag sa...
 

Slut

Ny medlem
Kön
Kvinna
Danska tilltalar mig bäst, skönt språk !

Det som går bort är fanimig tyska så jäkla fult. blä:eek:
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
1. Franska. Tjejer som talar franska är underbart läckert, sensuellt. Italienska och ryska är goda tvåor!

2. Vill inte vara negativ, men kinesiska (kantonesiska) och finska låter förjävligt.

3. Instämmer med Challe, som den messerschmitt man är så har jag åsikter om det mesta... Apropå besserwisser - "En fisk som heter Wanda" - Wanda tände på när JC talade ryska, inte italienska tror jag.... var det inte så? ;)

- Messerschmitt? Besserwisser heter det!!
- Ja, det var ju det jag sa...

Jaså finska låter förjävligt?
Sug på den här:
"Haluan tunkeutua kauniiseen sisimpääsi"
övers. - Jag vill tränga in i ditt vackra inre

1. De flesta språk är fina om man säger på rätt sätt.
2. Ryska är för mig undantaget. Överhuvudtaget har jag svårt för slaviska språk, märkligt nog.
3. Gillar de flesta språk, men är inte helt neutral.
 
G

Guest

Gäst
Jag kör på dialekter då..

1. Finlandssvenska - otroligt läckert
2. Närke-dialekt.. isch..

btw, ryska tycker jag är ett otroligt tufft språk, men det har inte med sex att göra.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Norska flickor, jag har full förståelse för att vi fått sådana väderflickor :).

Hur tyskarna flörtar upp varandra på sitt modersmål begriper jag inte.

Engelskan har jag bara allmän avsky mot, eller snarare vårt totalt onödiga lånande från det; varför SALE skulle vara bättre än REA begriper jag inte.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jaså finska låter förjävligt?
Sug på den här:
"Haluan tunkeutua kauniiseen sisimpääsi"
övers. - Jag vill tränga in i ditt vackra inre

Haha... sorry magistern, "förjävligt" var att ta, fel ordval av mig! :) Jag gillar finnar (usla i hockey dock ;)), men en tjej får svårt att tända mig med finskan som "vapen". Det är ett karl-språk, för många hårda konsonanter...

Såg nyligen en Hongkong-rulle "Naked killer". Enormt sexiga tjejer. Visuellt tändande, men när dom talade så slaknade den.. Kinesiska går bort för min del..

1. Tändande: danska och norska (väder-Tone!) är inte så tokiga..
2. Avtändande: arabiska, hebreiska, holländska. Harklande och kluckande är avtändande, går fetbort!

Engelska och Svenska är neutrala för mig (i tändande bemärkelse), kanske för att man hör det så ofta.
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
1. Mest tändande språk: Italienska utan tvekan! Dialekt blir nog Gotlänska.

2. Mest avtändande språk: Finska! Dialekt skånska, sorry.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
1. Mest tändande språk: Franska. Jag skulle kunna bli kåt om en kvinna så bad mig fara åt helvete på sitt modersmål eller beskrev hur man monterar en cykel.

2. Mest avtändande språk: Tyska. Låter som en avhandling i molekylär strukturvetenskap.


Dialekter. Gotländska och finlandssvenska kan göra mig alldeles knäsvag.
 
Toppen