Sprut i kalsongerna

bbboy

Medlem
Kön
Man
Har ju hänt att man drömmer heta drömmar och kommer i sömnen, fast jag vaknar alltid när jag kommer, så då får man gå upp och byta :p
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det har hänt att det har gått för mig i kallingarna men jag kan inte tänka mig att gå omkring med dom efter på:):p:)

Runkare
 

kukbulan

Ny medlem
Kön
Man
Jodå,jag gillar att gå i spermakladdiga kalsonger, de är skönt ju! Men bara om jag är kåt och på runkhumör. sen duschar jag och byter om. Men jag har några speciella "runkarkallingar" som jag brukar ha på när jag runkar och när jag sprutar. dom kan jag gå i några timmar. Men jag tar alltid av dem sen jag varit på toa typ.sen duschar jag innan jag tar på dom igen.

hihi - de kan vara kul att hänga upp dom på en väggkrok i omklädningsrummet på badet . har jag gjort några gånger och vänt dom så insidan syns utåt. Så kan alla se att ägaren till dom där kallingarna är en som runkat mycket kuk!!
 

masugn

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by oscar18

Finns det nån annan som också brukar spruta i kallingarna och sen ha på sig dom under brallorna hela dagen?
Jag måste också erkänna att jag blivit alltmer lat med att torka upp efter mig. I början av min "karriär" torkade jag dock flitigt bort varje stänk. Det hände att jag hemma fick höra att jag minsann har flitigt använd näsduk... Gör man det tillräckligt ofta är det inte så stora satser som hamnar i kallingarna eller i sängen. När jag ska sova med min tjej försöker jag dock se till att jag har rena kallingar på.
 
Kön
Man
jag bytte förut... men har slutat brytt mig nu... nu får dom vara på...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

Sebbe

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
brukar runka med kuken nere i kallingarna och under jeansen. Tygen är så tjocka att det inte syns igenom oftast. går gärna så hela dagen...
 
Kön
Man
Originally posted by Sebbe

brukar runka med kuken nere i kallingarna och under jeansen. Tygen är så tjocka att det inte syns igenom oftast. går gärna så hela dagen...
tycker lika dant... det blir en härligt klibbig känsla... ganska upphetsande... tycker jag...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst har det hänt man gjort så, om man typ runkat på ställe där man inte kan lägga satsen hur som helst. Men inte så ofta precis
 
Toppen