Spruta och stänka..

Cissi

Medlem
Kön
Man
Visst är det härligt att se en mans blåsvullna ollon förbereda ett kraftfullt sprut och sen se hur han antingen stillsamt drar fram & åter och stänker ner det som finns runt omkring eller en kuk som sprutar precis överallt omkring sig och med stolt blick tittar ner på en våt och nersprutad kuk.

Samtidgt som man med stora ögon ska låta blicken vila på detta verk och hoppas att han, om nu detta var meningen, lyckats träffa klittan eller brösten. Och så ska man fortsätta låta blicken vila på kuken för det kan ju komma fler droppar, stötvis kommer det mer eller mindre.

Gudarna ska veta att jag har onanerat MÅNGA gånger åt min killes runkakter som skett framför mig eller vid min sida, men även haft egna onaniakter som består i att sätta mig över en kraftig kukliknande dildo som viberar och gnida hela fittan & klittan över, samtidigt som jag har en spegel bakom mig där jag kan se om jag blickar bakåt, hur fittan svullnar och hur klittan växer sig större.

Och sen se hur det drar ihop sig, hur läpparna drar sig uppåt och klittan som blir större, och hur det pulserar när det går för mig. Många gånger kan jag fantisera om hur killen står bakom mig, vilket händer, sprutar över skinkorna så det rinner sperma ner över hela fittan på en precis när det går för mig. Suck....
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Superskön beskrivning Cissi! Dina ord har gjort mig kåt. Jag blev helt matt av din beskrivning av onani.

Puss!

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

hane

Ny medlem
Kön
Man
Håller med solanaken till punkt och pricka..

Härligt att spruta en tjej mellan skinkorna och se när det rinner ner över fittan när de smeker den..
 
Kön
Man
"Visst är det härligt att se en mans blåsvullna ollon förbereda ett kraftfullt sprut"
Du har så rätt Cissi. Fast jag älskar så hemskt mycket att få ett kraftigt sprut i munnen :)
Vi har något gemensamt Cissi :)
Kul att jag inte är den enda tjejen som älskar sperma vid detta forumet.

-Sperma älskaren var här ;)
 

HotMale

Ny medlem
Kön
Man
Själv så har man fått beröm av kvinnor som är imponerade av mängden man sprutar och trycket!

är nån kvinna intresserad att se så hör av er!

sprutar ca 1dl och skjuter ut mellan 1-2 meter!



Always on Top!
 

windtalker

Ny medlem
Kön
Man
ibland ligger flickvännen på golvet under mig å smeker sig själv (till orgasm i bästa fall!) medan jag stående försöker träffa henne med hela min sats. det är OTROLIGT upphetsande att onanera ihop!
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag och min fru onanerade ihop för något år sedan. Hon smekte och använde sin silverstav medans jag tittade på och runkade. När hon sedan var nära att komma så bad hon mig (helt överaskande) att jag skulle spruta henne i ansiktet. Bara det att hon verkligen bad mig om det var jätteupphetsande. Så samtidigt som hon fick orgasm sprutade jag över henne. Hon tyckte det var en höjdare och jag med för den delen :)

Keep on going!!
 

bakfram

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar att bli avrunkad av tjejen. Både hon och jag tittar ner på min hårda penis när den är på väg att spruta. Blir så kåt av att veta att hon ser när sperman väller ut att det brukar stänka extra mycket då, över mina ben och magen och på hennes hand... ibland har det stänkt på väggar och golv med... helt underbart
 
Toppen