Spruta och ta hand om kladdet efteråt, bah!

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tappar all kåthet och energi direkt efter jag kommit och det har gjort att jag definitivt inte har lust med att lägga nån större energi på att städa upp en sats efter en härlig onanistund, då är det bara något jobbigt i brist på annat ord. Så jag sprutar helst i duschen, på toan eller utomhus, mao där det är enkelt att ta hand om oredan man ställt till med. Ett glas eller liknande fungerar förstås men man kan ju inte direkt njuta helt av att komma om man inte vill riskera att skvätta omkring sperman.
Sist jag onanerade så blev det lite av en misslyckad edgning och jag sprutade när det inte var tänkt, sprutade helt enkelt på mig själv när jag satt i soffan med Clara Dee castad till TVn. Kände direkt när orgasmen lagt sig att "Va fan!".
Blir lite irriterad på mig själv då det till viss del blir "planerade" onanistunder och inte alltid när lusten faller på även om det också sker. Är väl kanske ett ickeproblem men ibland vore det skönt att inte ha det tänket utan bara spruta på. :)

Fler än jag som är lite udda på det här viset?
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med, kåtheten lägger sig så fort jag kommit, och då är det jävligt drygt att ta hand om satsen... Men i duschen är det ju inga problem, så där brukar jag oftast dra den, förrutom på jobbet, där brukar jag inte alltid komma, men kör gärna en runk...
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag förstår precis hur du menar.

Jag har inga problem att städa undan efter mig och slickar gladeligen i mig all sperma oavsett om det kommit med vilje eller vid ruinerade orgasmer. Oavsett var min sperma hamnat.

När man har en lång dag med ett runk-maraton så blir jag alltid besviken om jag råkar spruta vid edging - men jag får ju ändå sperman som belöning. Men det blir som en besvikelse då man ofta har planer att fortsätta runka om och om igen i det ljuva kåtruset

Jag tappar en del av kåtheten när jag kommit, men skulle mer än gärna fortsätta runka, kladda och smaka även efter jag har kommit, men största problemet är att kunna bli lika hård igen efter ett sprut.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag tycker det oftast inte är några problem. Antingen sprutat jag över handen o kuken eller magen, ibland i sängen.
Förr tyckte jag dock det var lite jobbigt efteråt.
Jag tror det handlar om att man måste förbereda sig lite mentalt ibland och kanske ha lite plan vart man ska spruta.
Eller som en tjejkompis sa, vad är problemet. Spruta i handen och slicka upp det;)..haha
 
Toppen