Spruta på en ”figur” ihop….

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Blir du kåt av att hela tiden dissa andras fetischer så skapa en egen tråd för dina likasinnade.
Vaddå hela tiden???
Jag är nyfiken på vad som är triggande i att spruta på en docka? Jag fattar inte vitsen i att göra det. Det vore intressant att höra vad det är i den handlingen som man får tillfredsställelse av… Var och en får glra vad den vill och jag måste få fråga.
Skapa dig själv en egen tråd där du klankar på andra i stället!
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaddå hela tiden???
Jag är nyfiken på vad som är triggande i att spruta på en docka? Jag fattar inte vitsen i att göra det. Det vore intressant att höra vad det är i den handlingen som man får tillfredsställelse av… Var och en får glra vad den vill och jag måste få fråga.
Skapa dig själv en egen tråd där du klankar på andra i stället!
Att vara nyfiken på andras kinks eller fetischer är sunt och inspirerande. Men du valde att formulera dig på ett sätt som lätt uppfattas som du nedvärderade genom att även lägga till ”bättre de två männen..”. Dvs inte bara nyfiken utan även värderande. Det var kanske inte din tanke men det var den signalen din post gav.

(Personligen är nog inte figurer min grej men det är fascinerande och upphetsande att lära sig vad andra blir kåta av)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Att vara nyfiken på andras kinks eller fetischer är sunt och inspirerande. Men du valde att formulera dig på ett sätt som lätt uppfattas som du nedvärderade genom att även lägga till ”bättre de två männen..”. Dvs inte bara nyfiken utan även värderande. Det var kanske inte din tanke men det var den signalen din post gav.

(Personligen är nog inte figurer min grej men det är fascinerande och upphetsande att lära sig vad andra blir kåta av)
Ja, tänk vad lättkränkta människor det finns nu. Annat var det när jag var ung. Då lade man ingen vikt vid sådana petitesser. Fattar inte vad som hänt mänskligheten...
 

Rickenibba

Medlem
Kön
Man
och vad skulle vitsen vara med att spruta på en figur?
Bättre de två männen sprutar på varandra. Då får man något tillbaka i alla fall...
Jag har en tanke om att man gör det, så kan det stoppa både kriget i Gaza och Ukraina. Till viss del även en stor del av miljöförstöringen. Så det finns ju en rätt viktig vits med det. Men det är ju självklart upp till dig att bedöma vad det är för vits med att göra vissa saker här i livet och världen. Så jag tycker vi avvaktar ditt svar ifall det är någon vits med det hela, och någon vits att gå vidare med det hela.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Någon i Sthlm som vill göra något sånt här ihop?


Jag har ett par figurer.

Ser riktigt trevligt ut ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen