spruta på sig själv

henrikhenrik

Ny medlem
Kön
Man
Nej inte frivilligt, det händer att man får i ansiktet/munnen om man glömmer att rikta mot magen när man sprutar ibland.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
jag sprutar i regel kraftigt så det kan komma lite överallt:oops: ansikte, bröstet,väggen you name it:)
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Sprutar på mig själv ibland också, men oftast inte..är mycket smidigare att spruta i ett papper eller så. Men är man riktigt kåt är det nice att spruta på sig själv, igår var jag det tex. ) Sprutet hamnade hela vägen från hakan och ner över magen [:0]
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
Jo alltså spruta på sig själv, visst ibland är det jävligt skönt, men problemet/det tråkiga är ju att man redan fått sin orgasm, sen att det blir lite kladdigt och kallt när man sova är ju en annan sak [:cool:]
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
jag sprutar gärna på mig själv, magen, ansiktet, munnen.... så skönt... ibland missar jag å då hamnar sprutet på väggen bakom mig:p:p
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Sprutar ofta pa mig själv.
Skönt att smeta in kuken med sperman när man ligger där och njuter.
:D
 
G

Guest

Gäst
Försöker ofta spruta mot ansiktet för att ta lite av satsen i munnen. Lyckas inte alltid beroende på hur kåt jag är innan och hur länge jag runkar. Ibland landar satsen på magen ibland sprutar jag över huvudet eller runt omkring.

Har jag börjat med att raka pungen, kukskaftet och ansat resten brukar jag spruta rätt vilt.

Men ofta får jag en del i munnen - tycker det är uppkåtande....
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
[blue]Runkar ofta över bröstet och det kommer lite på munnen då kan man passa på att smaka lite ;)[/size=3][/blue]
 
Toppen