spruta på sig själv

Mocklin

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med^^.. Runkar ofta så att det sprutar över magen och bröstet.. Med det händer ju att det kommer till ansiktet och då kan man ju alltid smaka^^[navy][/navy][/size=3]
 
M

mike19

Gäst
Visst sprutar jag oftast fritt över mage o bröst eller i kallingarna
 

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Själv så sprutar jag över hela kroppen nästan ;) det kommer först på facet, sen andra strålen öber brösten och sen nera på magen det sista.. Så gör jag.. lite jobbigt bara när man ska få bort allt [B)] men det går an :D
 
M

mike19

Gäst
ligger naken o runkar,när det kommer så härligt att det låta komma helf fritt över mig själv
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Har bara råkat spruta mig själv i ansiktet två gånger tror jag. Ingen höjdare enligt mig. Inte heller va de gäller smaken även då smakandets gjorts vid andra tillfällen. Där emot finner jag de jävligt hett att ta satsen i munnen så de går ju för sig. :)
 

Stoffe80

Ny medlem
Kön
Man
Gör ingen stor sak av vart jag lägger satsen, lite sperma från det egna är väl inte så jäkla farligt. Magen, sängen, på eller i bruden, i kalsongerna, hmm platserna är många

/S
 

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Säger som andra.. Gillar att spruta på mej själv.. tycker det känns naturligt.. gillar det också :p Sen är det inget mera med det ^^
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Nu är det ett tag sen jag gjorde det, men tänkte dra iväg en sats över mig själv lite senare. håller som bäst på att kåta upp så det blir ett ordentligt sprut.
 
R

Rollo1

Gäst
skum runkmaskin han hade i filmen :oops: Och jo...sprutar helst fritt över magen å bröstet
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har provat när jag varit riktigt kåt. Brukar dock ha mer tryck i sprutet än han i filmen.
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
klart att man sprutar ner sig själv ibland, oftast magen men ibland tar det sig upp till ansiktet,kan bli riktigt kladdigt...:p
 

mr-nyfiken

Medlem
Kön
Man
Brukar spruta på mig själv över bröstet och magen... händer ibland när jag är riktigt kåt att sprutar i ansiktet, men det är väl mer av misstag.
 

fjollis

Ny medlem
Kön
Man
Klart man sprutar ibland på sig själv..över magen o bröstet:p
Enkelt att torka bort om man e rakad.. eller bara gå in i duschen^^
 
Toppen