Spruta Utan Orgasm

  • Thread starter Big Bear [kan inte läsa regler]
  • Startdatum
B

Big Bear [kan inte läsa regler]

Gäst
Hur många killar på det här forumet kan spruta utan orgasm?

Jag brukar roa mig med detta ibland, lärde mig kontrollera det i min ungdom. Kan förhindra orgasmen så det bara kommer sprut, bra om man vill mjölk kuken :D
Även skit bra om man vill leka med sin sperma, för man blir inte avtänd då :p

Nån mer än jag som behärskar detta?
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Big Bear!

Det undrar jag på också hur det går till att spruta utan att få orgasm. :sleep:

När jag sprutar så får jag som regel en härlig orgasm och kan inte se hur det skall gå till att spruta utan orgasm, du måste bara berätta hur du gör.

Väntar på ett svar

:):p
 
V

Vanton

Gäst
Det finns nog inget speciellt sätt direkt man måste bara öva sig att hålla tillbaka.;)
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
ursäkta mig, men jag fattar bara inte vad det är för njutning med att spruta u t a n orgasm :sleep::sleep::sleep:
För mig består den stora njutningen alltid av en kraftig orgasm med sperma sprut!
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
orgasm utan sprut kanske men tvärtom har jag inte varit med om kanske när ja va 11 i sömnen då [/size=2]
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Någon har skrivit om detta in en annan tråd. Det var nog en helt tråd om detta ämne. Har själv lyckats. Han som skapade tråden lyckades komma igen. Det hela går till så att man stoppar precis innan orgasmen kommer. Orgasm och utlösning är 2 olika saker. När man tjäner att det börjar komma slutar man runkar och man får utlösning utan att man får orgasm för den faller likosm tillbaka. Testa får ni se. Enda nackdelen är att den sköna känslan försvinner bort.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Han använde denna tekniken för att komma igen och för att inte trötta ut sig eller hur det nu var.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Det kanske var mina inlägg ni syftar på. Hursomhelst så slutade jag att spruta varje gång jag knullade när jag var kring 23 år och har fortsatt på det viset hela livet. Nu är jag singel, men när jag är i ett förhållande så kommer jag ca 2-3 gånger i månaden högst, även om jag knullar varje dag.

Det har ett flertal fördelar. Jag kan hålla på länge, jag tycker om att fördjupa mig i knullandet. För en tid sedan hade jag ett förhållande baserat på sex och när vi träffades så var vi i den erotiska dimensionen i flera dygn i sträck. Avbröt för att äta, ta en kort promenad etc.

Det är också ett utmärkt preventivmedel, man slipper tjafsa med kondomer, kvinna slipper p-piller etc.

Njutningen minskar inte, tvärtom, den blir större. Efter en tid börjar man få mindre och större orgasmer utan sprutande. Man kan också träna sig till att vara i känslan nära orgasmen i timmar.

Metoden för att praktisera detta är att givetvis sluta komma så ofta och att träna med knipövningar 50-300 per dag. Antingen knipa länge varje gång eller snabba korta knipningar.Detta när man inte knullar eller har stånd. Under knull och runk är det bra att dra ut kuken eller sluta runka, ta ett djupt andetag, hålla det, pressa om ollonet och kuken eller trycka några fingrar in mellan pung och anus.

Det finns fler övningar och beskrivningar i litteratur om tantra och kärlekens tao etc

Det bästa är att kvinnor älskar dessa färdigheter, man blir ju som dom, kan knulla hur länge som helst.
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Jag är helt med på ditt inlägg Gustav. Särskilt pga att jag gör samma sak själv. Jag kanske inte är lika återhållsam med själva spruten som du kanske.

Njutning blir också större som du säger och orgasmer av varierande storlek blir fler och fler, ju mer erfaren man blir.

Jag tyckte bara att Big Bears första inlägg på tråden här var raka motsatsen. Visst, gillar man att kladda ner utan orgasm så kan man väl få göra det...men jag ser fan ingen stor poäng med det!?
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Definitivt värt att träna upp killar!!
Har själv praktiserat denna teknik i ca 15 år och den stora fördelen är som sagt
att man kan utöva sex under längre tid eftersom man kan behålla ståndet eller
snabbare få det tillbaka ifall man bara får orgasm utan att få själva utlösningen.

Själv brukar jag få mellan 2-5 orgasmer innan jag tillåter mig själv att komma
helt och hållet. Om det är bättre eller sämre orgasmer kan man tvista om, jag
tror det är väldigt individuellt? Själv varierar det från gång till gång för mig, dock
har jag fått en uppfattning av att mina 'sprutfria' orgasmer ofta är lite mer
utdragna (vilket ju inte är helt fel), men jag kan ju inbilla mig åxå :p

Säger bara en sak... TRÄNA killar.. kniiiip, kniiiip, kniiiip...
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Hur många killar på det här forumet kan spruta utan orgasm?

Jag brukar roa mig med detta ibland, lärde mig kontrollera det i min ungdom. Kan förhindra orgasmen så det bara kommer sprut, bra om man vill mjölk kuken :D
Även skit bra om man vill leka med sin sperma, för man blir inte avtänd då :p

Nån mer än jag som behärskar detta?

Frågan var väl från början hur man kan spruta utan att få orgasm och det frågar jag mig fortfarande.

Det de flesta av er har svarat är väl hur man kan hålla tillbaka en orgasm som tex "Gustav" har beskrivit och att han har tränat opp denna teknik.

Nu svarar "bigswede" att han får några orgasmer innan han tillåter sig själv att komma och det fattar jag som att han kommer med ett rejält sprut efter några orgasmer.

Detta ser ut som man beskrver olika tekniker här med olika resultat(:sleep:).

Det jag inte förstår är hur man kan spruta utan att få en orgasm eller tvärtom så "Big Bear" kanske kan berätta hur detta skall gå till. :sleep::sleep:
:):p:)
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Ojdå! Får nog lära mig att läsa bättre, och framför allt ALLA inlägg :D
SPRUTA utan ORGASM?? Näe, det låter menlöst??

OM man inte gillar att KLADDA förståss? Enda orsaken som jag ser det :cool:
 

sug_mej

Ny medlem
Kön
Man
Jag har upptäckt att jag kan få utlösning utan att få en riktig orgasm.

Den (orgasmen) blir i stället nåt i stil med ett mellanting, som gör att jag i princip får flera små orgasmer!
Detta är svårt att förklara. Det är som om bara de andra inre utlösningsvätskorna (även den s. försatsen) kommer utan sperma. En härlig känsla!!

Utlösning och orgasm hör inte ihop enligt mej...
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Har också tränat in denna teknik under många långa sena kvällar framför datorn. However, så är det ofrivilligt. När man sitter och tittar på en massa 15sek gratis klipp, så runkar man och slutar, runkar och slutar, ända tills man hittar det där klippet som är så hett att man väljer att spruta till just det. Grejen e bara att när jag suttit där och runkat upp till en nära-sprut-upplevelse typ 15 gånger, så känns det knappt nånting när man väl väljer att spruta. Tråkigt tycker jag :(

Men jag antar att det är en smaksak. Sant är ju i alla fall att eftersom man inte blir tillfredsställd så kan man ju fortsätta :p
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Har också tränat in denna teknik under många långa sena kvällar framför datorn. However, så är det ofrivilligt. När man sitter och tittar på en massa 15sek gratis klipp, så runkar man och slutar, runkar och slutar, ända tills man hittar det där klippet som är så hett att man väljer att spruta till just det. Grejen e bara att när jag suttit där och runkat upp till en nära-sprut-upplevelse typ 15 gånger, så känns det knappt nånting när man väl väljer att spruta. Tråkigt tycker jag :(

Men jag antar att det är en smaksak. Sant är ju i alla fall att eftersom man inte blir tillfredsställd så kan man ju fortsätta :p

Ja, jag brukar också hålla på och smårunka under en längre tid men jag får då alltid en orgasm när jag väl sprutar. Då har jag byggt opp så att jag får en ordentlig en. Det jag inte förstår är hur man kan spruta utan orgasm som egentligen var temat för denna tråd.:):p:)
 
Toppen