Spruta?

Putteman

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kille på 17 år som inte får min sperma att spruta "ut".
Det typ rinner ut, kan man göra nåt åt detta?
Kan inte heller dra bak min förhud då jag får väldigt ont. Snälla? :\
 

Mannen

Medlem
Kön
Man
Det är olika från person till person, en del har endast rinnande utlösning och andra kan spruta till riksgränsen.

Kan du inte dra tillbaka förhuden så uppsök en läkare.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Inga problem med förhuden, men min säd rinner eller droppar ut den med. Verkar inte vara nåt man kan ändra på heller, tyvärr.
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Visst jag kan också ha det så att det bara rinner ut. Men har jag inte runkat på några dagar så kommer det sprutande som en fontän. Mitt tips är då alltså att vänta lite med att runka ett tag, sedan efter en vecka eller liknande, kan du/ni runka på så kan ni säkert spruta rejällt.

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Ja väntar jag lite så får jag mer säd, men det är fortfarande så att de droppa ur, och inte sprutar.

Egentligen spelar det ju inte så stor roll. Har inte märkt att tjejer bryr sig direkt.
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
hHur pass länge man varit upphestas innan sprutet har också inverkan ju. testa och vänta en vecka cirka, sen runka i 1 timme typ, sluta så fort det börjar närma sig och börja sedan om igen, sen när du tillsist låter det komma så ska du se att det bli lite kräm i din kanon :)

We drift deeper... Life goes on...
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
trancekillen har så rätt :D

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Trancekillen må ha rätt, men för oss som inte har ett ordentligt sprut utan bara dropp så sprutar det inte hur mycket du än laddar. Som jag sa så kommer det mer säd men den droppar/rinner bara ut för mig hur jag än gör.
 

1986

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig fått en rinnande orgasm... Det är nästan lite jobbigt att det sprutar varenda gång tycker jag, desseutom spelar de väl inge roll, det blir väl inte skönare för att det sprutar?
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Kan nog hålla med om att det kan vara lite jobbigt när det sprutar ibland. Det finns ju tillfällen då det vore bättre om det bara kunde rinna ur lite diskret men för min del är det bara rejäla sprut som gäller... På gott och ont...

Sthlm
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Har precis flyttat in i en egen lägenhet så nuförtiden kan jag, när jag känner för det, helt enkelt gå in på toan, låsa (valfritt) om mig, klä av mig helnäck och bara runka. Inte förrän nu har jag börjat spruta på mig regelbundet. Har varit så jobbigt när man bott hemma.

Nu kan jag spruta bäst jag vill. Har vart med om gånger då det runnit ut också, blev lite besviken hehe. Sen testade jag att vänta ett par dagar och då sprutade det långt kan jag säga. Livet är så fritt numera :).

Masturbation for Salvation
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by 1986

Jag har aldrig fått en rinnande orgasm... Det är nästan lite jobbigt att det sprutar varenda gång tycker jag, desseutom spelar de väl inge roll, det blir väl inte skönare för att det sprutar?

För min del så tycker jag att det är en stor skilnad på att spruta mycket och långt jämfört med ett litet sprut.
För det mesta så är det mycket skönare om det kommer lågt. Det är lite av en extra kick också.
Men vid några tillfällen så har det varit jävligt skönt även om det bara har runnit så att säga. Men det har varit sällan
Sen problemet med det var man skall göra av det. Handuk funkar för mig. Annars toa eller handfatet eller t.o.m handen!!!!

Keep on going!!
 

Fippe

Ny medlem
Kön
Man
Jag sprutar ganska rejält jag också, det kan faktiskt vara jobbigt det med! Ibland när jag har sex med flickvännen och ska komma på hennes mage så kommer det massa i hennes ansikte och hår...
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag tror aldrig att jag har fått en utlösning som bara har runnit ur kuken, utan jag har ett bra tryck i den och jag kommer mycket också, men det kan vara väldigt jobbigt det med, sitter man och runkar så gäller det att vara beredd med papper och man ska sikta och greja för att inte få sperma överallt där man inte vill ha det och det förstör lite av njutningen, man tappar koncentrationen lite.

Runka är skönt!! Runka i grupp ännu skönare!!
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Just det, det blir lite kladigt och tittar man på kådisen direkt efter så är det sperma runt hela ollonet.
Personligen gillar jag inte kondom. Jag tycker den trycker på så hårt runt roten så att säga

Keep on going!!
 

halivarodos

Ny medlem
Kön
Man
När jag är riktigt kåt så kan jag spruta ca två meter men de flesta killar jag är med tycker det är mycket. Sen har jag en stor häng pung jag vet inte om det har med saken att göra. Jag skulle gärna "droppa" om jag bara slapp häng pungen.
 
Toppen