Sprutade du på julafton 2020?

Sprutade du på självaste julafton 2020?

  • Ja, jag smekte mig själv

    Votes: 13 39,4%
  • Jag blev smekt

    Votes: 0 0,0%
  • Ja, jag hade sex

    Votes: 4 12,1%
  • Nej, inget julsprut tyvärr

    Votes: 16 48,5%

  • Total voters
    33
  • Poll closed .

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev på sent på kvällen när barne somnat. Tog oss lite glögg i soffan och det ena ledde till det andra. Några sönderrivna strumpbyxor senare och frun satt ridande på mig med finkläderna på. När hon var nöjd efter att ha kommit runt 3 ggr, fråga hon om jsg ville spruta i hennes mun. Någon sekund senare fyllde jag hennes varms mun med min sås. Rejäl laddning, hon fick svälja två ggr för att få ned allt.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade bokat bastun i källare . Ett skönt runk på laven, kom över mig själv, lät de sedan blandas med svett innan jag gick ut o duschade åkte på coronasäkert julfirande . Det är lite spännande runka i bastun, även om man bokar o skall få vara i fred , finns möjlighet för granne o komma in.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade bokat bastun i källare . Ett skönt runk på laven, kom över mig själv, lät de sedan blandas med svett innan jag gick ut o duschade åkte på coronasäkert julfirande . Det är lite spännande runka i bastun, även om man bokar o skall få vara i fred , finns möjlighet för granne o komma in.

Önskar det fanns en bastu att boka här.
 
K

knakille

Gäst
Hade huset fullt med barn och barnbarn.
Fullt upp med allt som hör julen till.

Många spännande inlägg i detta ämne med hur man fått till det mm på julafton eller dagen efter kanske lyckats slinka undan någon minut fast huset varit fullt och att de känslorna om sex och begär kan komma och bryta av i julstämningen lite syndigt så man kan skapa ett eget sexigt minne som bara ni 2 känner till om ingen annan råkar/råkat få veta förutom här ;)

Gillar samtidigt läsa om er som haft fullt upp med familj, barn, barnbarn så det inte funnits tid för andra tankar utan att man njutit av nuet och julen i sin anda, det är julstämning :)(y)

Hoppas det startas en tråd om Nyårsafton samma, där man får läsa om allas äventyr eller varför det kanske inte blev äventyr.
Några kanske gör det i förberedande duschen, medan man klär på sig festkläderna eller kanske när nyårsgästerna anlänt och under kvällens gång sticker iväg när lusten knackar på eller kanske till och med knullar in det nya året alternativt efter när några sover över men man inte kan hålla sig i sitt eget sovrum med risk för någon anar vad som händer. :);):p(y)(y)
Kan ju vara så att någon gäst får suget vilket ni själva upptäcker på nåt sätt under kvällen, natten eller efter man gått o lagt sig hör hur kärleksakten börjar...

Samtidigt som några kanske har så fullt upp med kvällens saker att det inte finns tid för detta just denna kväll :)(y)
Oavsett så hoppas jag att ni alla i alla fall har någon att fira nyåret med så att ni mår bra just detta nyår!
 
Toppen