Sprutlängd

kross

Medlem
Kön
Man
Undrar varför det är så olika. Jag sprutar vanligtvis upp till ansiktet från sittande. Stående kan det bli allt mellan 1.5-4 meter (mitt längsta).
 

Rahvin

Ny medlem
Kön
Man
Kommer fan inte mer en till strax under och ibland liter över naveln. Vill också spruta till ansiktet. Kan inte motivera varför, har bara fått för mig att det måste vara en skön känsla att spruta långt.
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
om jag vill spruta långt, till ansiktet, så brukar jag runka från och till under flera timmar. Sen, när det är sprutdags, så lägger jag mig ner och runka mot magen. när spruten är på väg brukar jag spänna kuken och då kommer det långt. Annars kan man gå upp i brygga, då kan man inte missa ansiktet.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
har droppballe, rinner mest ut, kan spruta typ 10 cm som bäst

Sperman brukar rinna ut - och inte spruta ut - när man runkar väldigt ofta eller när man samtidigt pillar sig i rumpan och masserar prostatan. Ett par dagars avhållsamhet och inget finger i röven så skall du se att du sprutar lite längre.
Fast varför det egentligen?
 

T_loves

Medlem
Kön
Man
För mig är regeln rätt enkel.........längre runk (i tid då) = längre sprut! Känns detta igen hos andra också?
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
För mig är regeln rätt enkel.........längre runk (i tid då) = längre sprut! Känns detta igen hos andra också?

Jo, det är väl det vanliga för mig också. Jag har märkt fem saker som påverkar sprutlängden positivt:
1. Om man inte runkat på länge.
2. Om man runkar försiktigt och spar på utlösningen så länge som möjligt.
3. Om man tittar på en ny fräsch video eller porrbilder man inte sett förut. Ju snyggare tjej ju längre sprut.
4. Om man ligger på rygg.
5. Om man låter bli att pilla sig i rövhålet samtidigt (fast detta kan också vara otroligt skönt och det är ju inte nödvändigt att spruta långt varje gång).
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Ibland kommer sperman ut under protest,
och ibland kommer jag över mitt huvud!

Allt beror på hur mycket vatten jag har druckit,
hur länge jag har runkat innan och hur sprutnära jag är!

Dock tycker jag att det är underbart när kuken pumpar ut massiva doser [^]
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Tycker om att spruta mig själv i ansiktet efter att ha legat och runkat ett tag. Brukar lätt kunna göra det om jag legat och "stoppat/startat" innan orgasm några gånger.
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Instämmer med många här. Längden beror helt enkelt på
* hur kåt man är - att ha eggat upp sig en hel dag innan man på kvällen runkar loss är bra
* hur länge man runkat - En snabbis räcker inte för att kroppen ska hinna bygga upp det tryck som behövs
* att det är en viss tidsperiod mellan tillfällena - avhållsamhet är alltså positivt.

Är det någon som liksom jag märker att "rinnsperma" oftast är tjockare, kletigare och mörkare till färgen än "sprutsperma" som ofta är mer som vatten och dessutom vitare till färgen?

Oavsett sprutlängd är det skönt att spruta, alltid:p
 

sugen

Medlem
Kön
Man
Sprutar alltid långt och mycket! Oavsett om jag tömt precis.....så svaret på inlägget blir om jag inte vill träffa ansiktet eller väggen bakom så måste jag rikta någon annan stans....hehehhe:D
 
K

killen_8922

Gäst
Jag sprutar väldigt mkt, oftast till ansiktet eller över om ja e på rygg
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Beror på timingen skulle jag vilja säga..... efter att ha surfat runt ett tag på detta eller andra förträffliga sighter som klubb6.se, smeker.se eller bara fiskat lite på MSN så sprutar jag lätt i min egen mun eller ibland över huvudet..... / I
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
För mig varierar det från rinn till riktiga långskott på 1,5 meter. Beror helt på hur kåt man är. Eventuellt går det att öka sprutet genom att dricka mycket vatten strax innan. En diet med mycket lök och paprika kan funka också;)
Jag tycker det är mycket upphetsande att spruta sperma, antingen "rakt fram" eller på mig själv eller flickvännens bröst o ansikte....:D:D
 
Toppen