Städa garderoben!

Stoffe80

Ny medlem
Kön
Man
Tjena på er, vet att jag är ganska påhittig, hehe I like

Men jag kollade igenom min garderob nyligen och kom fram till att jag har sjyyykt mycket kasonger av olika typer och slag. Vet att de finns dem som gillar kalsonger, helst om de är använda. (Obs jag gör inte det)

Därför tänkte jag att jag kankse kunde göra mig av med några kallingar till de som vill


Kollar bara intresset


/Stoffe
 

La Dolce Vita

Medlem
Kön
Kvinna
Tjena på er, vet att jag är ganska påhittig, hehe I like

Men jag kollade igenom min garderob nyligen och kom fram till att jag har sjyyykt mycket kasonger av olika typer och slag. Vet att de finns dem som gillar kalsonger, helst om de är använda. (Obs jag gör inte det)

Därför tänkte jag att jag kankse kunde göra mig av med några kallingar till de som vill


Kollar bara intresset


/Stoffe

Vad är detta?

En tar politisk ställning och en städar garderoben:eek:

Är jag sur eller finns det någon som känner att håret växer på handflatorna av detta[B)]
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
många grabbar vill ju ha använda trosor..så det finns säkert någon som nappar på detta.;)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Om jag förstod det rätt så är det inte tillåtet att sälja nåt via den här siten, rätta mig någon om jag har fel.
 
Kön
Man
suck ja... det är inte lätt att vara kille alltid. Sexet känns många gånger främst gå one way. Vi män ska sniffa och yla och jucka och flämta och springa efter kvinnorna, allt med stil naturligtvis.
Men när vi någon lyfter på locket för att vädra vår längtan efter att bli föremål för kvinnorna på samma sätt...
kalla handen snyft snyft
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Jo, tänk om man nån gång fick vara ett sexobjekt. Tjejerna tittar efter en på stan. Vore kul att få prova på. Men det kanske därför en del karlar klär sig i kvinnokläder ... ???
 

La Dolce Vita

Medlem
Kön
Kvinna
Ähh fan, vi skippar detta, jag behåller detta för mig själv

Ses i nått annan ämne

"FU"

Det här är ett diskussionsforum och om du orkar bry dig så håller ju de flesta på dig och din rätt att vilja skänka njutning till de som gillar kalsonger.

Men kanske just den här tråden var lite felvald för ditt "ärende"

FU om du inte fattar det.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jo, tänk om man nån gång fick vara ett sexobjekt. Tjejerna tittar efter en på stan. Vore kul att få prova på.

Men hallå där alltså.....HUR vet du att inte vi kvinnor tittar efter män på gatorna? Just nu på sommaren finns det ju massor av svettiga, muskulösa anläggningsarbetare ute på stan tex, och glassiga gossar på uteserveringarna och badpojkar i vikarna......Kanske är det så att vi kvinnor är aningen mer diskreta än männen - men nog tittar vi alltid!:D
 

laroh

Medlem
Kön
Man
... och i detta forum är det väl inte självklart att ett FU skall uppfattas negativt eller ? Hela siten handlar ju om detta ... att knulla sig själv och varandra.
 
Toppen