Städerskan jag aldrig glömmer.

henkebenke

Medlem
Kön
Man
Jag var 17 år då jag fortfarande bodde hemma på vår stora gård med min mamma och pappa. Mamma hadde länge klagat på att det var jobbigt att städa hela vårt hus villket kan ta några dagar att städa helt. Mammas vännina hadde då tipsat henne om en polsk städerska som studerade på malmö högskola. Jag tyckte det skulle bli enormt skönt att slippa allt tjat om att jag skulle hjälpa till att städa hela tiden och det tyckte nog pappa med.

Jag gick på gymnasiet i malmö och jag hadde ofta korta dagar villket vi brukade få på våren.
Även om jag slutade tidigt ibland så tog det kanske en timme att ta sig hem villket var väldigt lång tid.
En dag när jag vaknade av det skrikande alarmet intill mitt öra, jag slog hårt på klockan och reste mig sakta, men ramlade snabbt ihop och somnade om.
En stund senare hörde jag ett susande ljud komma närmare och närmare, jag öpnade motvilligt mina nyvakna ögon och såg en tjej med långt brunt små lockigt hår, vitt linne och svart kort kjol.
I början var allt helt blurrigt för att jag var så nyvaken men det hadde börjat klarna mer och mer, tillslut lutade jag mig bak mot väggen och kliade mig i ögonen, när jag såg hennes mörka ögon snegla ner, tittade jag förvånat ner och hoppade till när jag förstod att jag var helt naken med full erektion.
Hon hadde en helt neutral blick som fick mig att känna ett väldigt obehag tillslut så log hon och lutade sig ner och slickade mig från min pung till ollonet och täckte sedan min kropp med täcket, log och städade vidare.

Jag som inte kunde fatta vad som hade händ låg bara där och tittade på när hon damsugade mitt golv.
Tillslut fatade jag mod och drog täcket runt kroppen och gick till garderoben och tog på mig mina kalsonger och övriga kläder, jag såg att hon sneglade blicken åt mig när jag satte på mig mina kläder och hon fnissade lite retsamt.

Mamma som redan hadde åkt till jobbet hadde gjort frukost till mig och skrivit en lapp där det stod "Hej gubben! var tvungen att åka tidigare till jobbet idag, pappa är på möte i landskrona och städerskan ska vara här hela dagen. Blir kanske sen ikväll så vänta inte på mig. kram mor".
Jag åt upp min frukost, tog mina saker och satte mig på cykeln och cyklade till bussen.
På vägen så kunde jag inte sluta tänka på vad städerskan hadde gjort.

Jag kom fram till bussen, tryckte i mitt busskort och satte mig ner och slog på lite musik, Kändes som alla låtar jag lyssnade på handlade om henne.
Jag kom fram till malmö och tittade på den långa vägen man måste gå för att komma till själva skolan då jag tänke: "det är ju ingen hemma förutom städerskan så då kan jag ju åka hem och sova lite istället för att sitta i skolan hela dagen.".
Så jag satte mig på första bussen hem och innan jag visste ordet av var jag hemma.

Jag gick in i köket och tog en macka sen gick jag upp och på mitt rum och satte på lite härlig musik och la mig ner i sängen utan den minsta tanke på städerskan.
Efter bara en kort stund slöt sig mina ögonlock och jag somnade.

Kanske en timme senare vaknade jag av at någon puttade på min arm.
Jag öpnade ögonen och där stod hon! jag stelnade som en pinne av chocken, men lugnade mig när jag hörde hennes röst.
Hon sa: "Så du ligger och sover nu igen ser jag!"
Det va lite pinsamt att svara men jag svarade "Ja, men snälla säg inget till mamma hon blir inte glad om hon märker att jag skolkar."
Hon skrattade till och svarade: "Oroa dig inte, det lovar jag att jagi inte ska."

Hon satte sig brevid mig och satte sin högerhand på mitt lår. Det ilade i hela min kropp när jag kände hennes varma hand mot mitt lår.
Hon lutade sig fram och kysste mig på kinden och viskade i mitt öra att hon tyckte jag var väldigt söt, under tiden så strök hennes varma hand långsamt längst med mitt vänstra lår och upp till gylfområdet där hon stannade och klämde försiktigt.
Hon reste sig hastigt upp och drog av sig sitt linne, hon hadde en rosa genomskinlig bh, jag kunde se hennes stora styva bröstvåror och jag började känna blodet pumpa i mina byxor.
Hon tog av bh´n med och satte sig på sängkanten, lyfte upp ena benet på sängen och drog upp kjolen.
Hon hadde inget alls under den kjolen!
Jag som knappt kunde förstå vad jag såg bara gapade.

Då började hon knäppa upp min gylf och mitt bälte, jag lutade mit tillbaka och stirrade in i hennes vackra bruna ögon medans jag kände hennes varma hand runt om min stenhårda kuk.
Hon drog min förhud sakta upp och nere, det var en otroligt skön känsla och jag såg hur hon tog på sig själv med den andra handen och hur hon njöt.
hon lutade sig framåt och tog min stora stenhårda kuk i munnen, det va så skönt att jag inte kunde låta bli att stöna.
Hon tittade mig rakt i ögonen hela tiden, hon tog ut den ur munnen långsamt och greppade tag i den och spottade på den och började runka snabbare och snabbare.
Då tittade hon mig riktigt djupt in i mina ögon och sa: "Jag vill att du ska komma nu! sen vill jag att du ska slicka mig!"
Jag svarade darrigt: "okej"
Sen sög hon hårdare och hårdare under tiden maserade hon min pung och känslan var obeskrivlig!
Det tog inte långt tid förän jag närmade mig och hon tog ut den och spottade på den igen så att salivet rann ner från skaftet, så sa hon: "spruta för mig!".
Hon runkade hårdare och hårdare och jag kände hennes finger vid min analöppning, jag har aldrig provat något analt innan för jag ogillade det, men detta var jätte skönt!

Jag skrek till och det bara forsade ut sperma över hela henne! Ansikte, bröst, mage.
Hon torkade upp lite som hadde kommit på hennes bröstvårta och stoppade in fingret i hennes fitta sen sa hon bestämmt: "Slicka mig nu!"

Jag började vid naveln och slickade ett rakt sträck ner mot hennes klitoris, jag tog mitt finger och särade på hennes våta blygläppar och tryckte långsamt in min tunga i henne.

Jag hörde henne stöna hårdare och hårdare och tillslut skrek hon: "Stoppa in den i mig!"
Jag reste mig upp och tittade ner på min kuk som redan var hård som sten sedan så strök jag mitt ollon mot hennes klitoris och förde långsamt in den.
Hon va riktigt våt och varm innuti, och det tog inte lång tid innan hon skrek "jag kommer!" Jag kände hur hela hennes kropp spände sig och hur det stramade runt min kuk.

Jag tryckte hårdare och hårdare och jag som var i helt förstummad av känslan fick ur mig: "åh, jag kommer snart".
Hon svarade snabbt: "kom innuti mig! hårdare!"

jag tryckte så hårt jag kunde, jag lyfte upp hennes ben och höll dom i luften och då skrek hon mer och mer.

När jag inte kunde hålla mig mer så tog jag snabbt ut den och sa till henne att vända sig på alla fyra.
Jag stod på golvet medans hon låg på alla fyra i sängen, jag kände hur jag kom längre och längre in i henne för varje tryck. Och tillslut så kom jag.
Jag skrek av hur skönt det var, och hon sa: "tryck hårdare!" tillslut så drog jag ut den och hon vände sig snabbt.
Hon särade på benen och särade på blygläpparna så att jag såg min sperma rinna ut ur henne.
Hon tog två fingrar och körde in i sig och slickade långsamt upp all min sperma.

Vi sågs ofta efter detta, hon hadde svårt att ha pojkvänn när hon pluggade och jobbade så mycket så jag brukade åka in till malmö och hälsa på.



Detta är min första novell, hoppas ni tyckte om den.
kommentera och skriv gärna till mig om det finns någon som vill byta historier!
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Wow, du lämnar mig i ett tillstånd då jag inte vet om jag ska tro att det är påhittat och väldigt bra skrivet eller om det hänt på riktigt.. Och jag vill nog inte få svar på det heller, men väldigt bra!:p:D
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Wow, du lämnar mig i ett tillstånd då jag inte vet om jag ska tro att det är påhittat och väldigt bra skrivet eller om det hänt på riktigt.. Och jag vill nog inte få svar på det heller, men väldigt bra!:p:D

Eller hur ;)

Min grabb kan han ;)
 

gabo

Ny medlem
Kön
Man
Måste bara säga en sak: HELVETE SÅ UNDERBAR! blev så kåt att jag var tvungen att ta pauser för att inte komma medans jag läste
 
Toppen