Ställen att onanera på ?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Har med välbehag använt mig av både hotellens spabassäng och stora utomhuspooler. SÅ skönt att hitta ett ställe där insprut av vatten sker. Är ofta vid sidoväggar eller som vid ett par tillfällen när jag upptäckte att det sprutade upp från botten på ställen mitt ute i poolen. På hotel har jag smugit mig ner på natten, då oftast ingen annan är där och då också kunnat bada naken. I utomhuspooler dagtid går det sällan, men kvällstid går det att dra av eller dra ner badbrallorna när få är i närheten och heller inte kan se från bassängkanten. Härligt att låta kuken dansa runt av vattenstrålen. Ger en härlig utlösning och känsla då man inte handgripligen behöver runka utan bara invänta, känna stegringen och sen spruta fritt.
Rekommenderas !! :love:
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Eftersom jag tycker sex och onanera är något fint. Så är det inget ställe som är fel, såklart får man ju visa respekt för andra.

Förutom hela hemmet, så är bilen bra. Då blir resan roligare.
Jacuzzi på simhallar, så härligt med folk runt en. Ibland kan man vara lite oförsiktig, så dom misstänker något. Speciellt med killar.
Bastun är perfekt, har fått besök par gånger.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag runkade på biltemas kundtoa tidigare i veckan. Kollade på porr i mobilen, höll väl på i ca 30 minuter, gick sen vidare och fortsatte i bilen på parkeringen, nice att runka och titta på folk, ger lite extra krydda.
Är dock noga med att inte störa någon.:)
 

Grov kuk

Medlem
Kön
Man
Där är väl bara din fantasi som sätter gränserna. Är ju bara att runka där du vill så länge du inte stör någon annan.
 

Sunilson

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag har nog runkat lite överallt.. På relaxavdelningen (18+) på badhuset i Övik. Finns en härlig ångbastu där. Har även knullat där några gånger.
I tonåren på väg hem med bussen från skolan om det var lite folk längst bak.
Olika toaletter på stan, skolor osv. Hemma hos kompisar. Runkade mycket då jag hade LAN med polarna, så fort dom somnat :D
Jobbade som personlig assistent många år. Hade 24 timmars pass. Runkade varje pass.
Runkat på olika stränder, i havet.
Runkade mycket i cam under tonåren :)

En massa runkande!
 
Toppen