Ställen

M

Mysig -LÅST-

Gäst
Finns det någon med tips man kan runka på ett ställe, tex där man kan bli påkommen eller mitt i skogen eller vad som helst, något upphetsande ställe
 

Slave

Ny medlem
Kön
Man
Har blivit avrunkad i en trappuppgång... Var itne min tjejs eller min. Kom folk hela tiden skitkul. Dom hörde oss nog.

And that's the way the cookie crumbles.
 

formage

Ny medlem
Kön
Man
Du blev avrunkad i en trappuppgång men det var inte din tjejs eller din? :p
Själv har jag något vagt minne av att ha runkat i en trappuppgång själv men jag brukade välja ut de konstigaste ställena förr :)
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Jag har knullat i ett dike priecis brevid en cykel bana de som cyklade förbi ropade uppmuntrande och klappade händerna.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Slave

Har blivit avrunkad i en trappuppgång... Var itne min tjejs eller min. Kom folk hela tiden skitkul. Dom hörde oss nog.

And that's the way the cookie crumbles.

Inte din tjejer eller din vadå? :S

Anti-spamfilter
 

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Omklädningsrum, jag blev i princip tvungen att runka i duschen efter träningen idag. På väg till omklädningsrummet efter träningen började kuken svälla, och när jag kommit så långt att jag skulle in i duschen började jag inse att han inte tänke lägga sig utan att få spruta, så det var bara att börja dra.
Jag kom rätt fort, och hade egentligen inte tid att fundera på om det var skönt. Det var visserligen helt tomt i omklädningsrummet när jag började, men när jag precis hade duschat färdigt, och fortfarande var lite svullen kom det in några killar för att hämta vatten.

Inte så fasligt njutbart då, eftersom jag var rätt rädd för att nån skulle komma (även om det bara hade varit att vända sig mot väggen och se upptagen ut), men minnet finns ju kvar. ;)
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Tjeena!! Ska börja med och säga att vilken underbar dag det har varit... skönt väder som fan :)
Va ute på havet idag och fiskade.... åkte ut själv för jag hade det så jävla tråkigt.. iaf så där åkte jag runt och fiskade längs vassen.... trollade en bit tills jag började närma mig en strand... där såg jag att det va nåra tjejer som låg och sola topless :)
så jag sänkte farten och tittade till lite.... sen så kände jag att det reste sig i byxan :p
VArt så jävla kåt så jag gasade på och åkte en bit bort.. kände att kuken va helt stenhård... så jag la undan spöt och drog fram kuken och började runka.... tror att jag har aldrig varit med om ett skönare runk... körde på tills det gick för mig.. stönade som fan... iaf det va en häftig upplevelse... lite spännande oxå ifall nån skulle se vad jag gjorde.

Ha det skönt allesammans.... mm fick stånd nu när jag skrev detta.. vart ska man gå och runka nånstans nu då?? :D
 
Toppen