Stå? Ligga? Sitta?

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Tror inte det spelar nån större roll.
Men kanske kommer det mer när man står...men jag vet inte säkert
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
Jag kan rekomendera den här "Små Indian Hopp stilen" man alltid fick göra på gympan ni vet.

as skönt att komma mitt i upphoppet har jag hört.
 

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kloppstock

Jag kan rekomendera den här "Små Indian Hopp stilen" man alltid fick göra på gympan ni vet.

as skönt att komma mitt i upphoppet har jag hört.

Men allvarligt!? Vem fan springer omkring och hoppar upp och ner när han runkar? Jag skulle bara börja asflabba och inte kunna komma alls. Verkar ju helt skadat för fan...:-D
 

Fetkuken

Ny medlem
Kön
Man
Jag ligger ofta på mage med kuken böjd nedåt (går bara för de som kan böja ner kuken vid stånd) och så masserar jag ollonet innanför förhuden med ena handen. Har förstått att det inte är så vanligt, men fördelen är att man kan kolla på kåta bilder, om man har en tidning på golvet, om man kikar över sängkanten. Nackdelen är att det blir fläckar på lakanen om man inte lyckas hålla kvar saten innanför förhuden. Men bryr ma sig inte om det är det bara att somna direkt när det gått.
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Halvligga är bäst, så man kan slappna av ordentligt i alla "onödiga" muskler, men fortfarande ha full koll på allt som sker nere vid kuken.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Är jag grymt upphetsad, föredrar jag att stå upp vid själva sprutet.

sprutar längre då, skjuter fram höften och sammtidigt drar bak förhuden.
Det blir ett jäkla sprut.:p:D
Annars, liggandes och komma i tjejen när hon rider.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Halvliggande i soffan eller fåtöljen. Ståendes blir det ju vanligvis i duschen. Som allt annat; lite variation förnöjer alltid.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
vad är bäst/skönast ir ger bäst utlösning ska man stå, sitta ir ligga???

Knäpp jylfen

Jag själv brukar sitta i sängen på en kudde där jag sitter och jukar mot kudden. Det smeker härligt där mellan benen och samtidigt runkar jag och har en tidning med någon snygg brud i framför mig. Ibland sticker jag in ett finger där bak också. Prova gärna. :p

Ibland lägger jag mig ner i min säng med kuken på ett bar kuddar och trycker kuken mot dom. Det smeker ollonet på ett jäkligt skönt sätt.

Och så gör jag såklart på det vanliga viset. Ibland lägger jag benen upp på skrivbordet där jag sitter nu framför datorn. Tänk er en tjej med benen i luften. Där sitter jag och runkar ibland med handen runt ena benet. Verkar också som att det tar längre tid att komma i den ställningen.
 

sug_mej

Ny medlem
Kön
Man
Jag föredrar att ligga och runka, i så fall med kondom och mycket glid på bägge sidor om den. Det är upphetsande för mig.
Ofta får jag en jävla stark orgasm då. ;)
 
Toppen