stånd hos sjuksyster

Runner76

Ny medlem
Kön
Man
P.g.a järnbrist skulle hon kolla om jag hade några sår i ändtarmen.. fick stånd av att hon höll på därbak.. något pinsamt!
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
jag har hört också att det beror lite på den varma lampan... den är ju ganska stark och värmer ganska bra. Tjejers mus tycker om värme, faktiskt. Så beröring i kombination med lampan kan ge lite underliga reaktioner, fast man bara vill hem och inte alls ligga där.
 

Volle

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan verkligen förstå att det är obehagligt att gå till gynekologen för er tjejer.
Jag fick nåt som jag har för mig kallades för hängpung förut. Gjorde väldigt ont i den mjuka upphängningen av ena kulan. När jag gick till akuten var det en gammal gubbe som höll på och klämde på pungen. Det var väldigt otrevligt. Kunde det inte fått vara en ung tjej som får göra sånt? :)
Jag har hört att det inte är ovanligt att tjejer får "ofrivilliga" orgasmer hos gynekologen. Har det hänt nån tjej här/nån ni känner eller är det bara båg?
 
Kön
Kvinna
ofrivilliga orgasmer hos gynekologen? Nja, visst kan man få lite reaktioner där nere, men jag har då aldrig varit i närheten av en orgasm. För att få orgasm måste jag vara avslappnad och kåt. Visserligen kan man ju bli lite smått "fysiskt" kåt, men i gynstolen är jag knappast avslappnad.
 

Volle

Ny medlem
Kön
Man
Maree, jo jag tycker själv att det låter skumt, men kroppen är mysterisk och gör långt ifrån allt som huvudet vill. Var lite nyfiken om det finns nån sanning i det..
 

mr_v

Ny medlem
Kön
Man
besökte en läkare för snart ett år sen bga magkramper mm.
kommer in och läkaren är en läcker kvinna på ca 35 år. efter ett tags undersökning sa hon att hon behövde göra en rektal undersökning.
och när hon ändå va inne med ett finger passade hon på att kolla prostatan.
exakt den pungt som kallas mannens g-pungt. så fort hon kommer åt den känner jag hur kuken börjar växa.....som tur är gick det fort så jag fick aldrig nått riktigt stånd.....men när jag kom hemm hadde jag en härlig onanistund fantiserandes om den fina läkaren.
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
Mig har det inte heller hänt att jag har fått en ofrivillig orgasm...
Jag tror snarare att det är svårt att få det hos gynekologen, det är ju inte direkt det bästa man vet att gå dit, och för att få en orgasm måste man ju, som Maree sa, vara avslappnad och kåt...

Men vem vet? Det kanske finns de som faktsikt har upplevt det?
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag hade tidigare trång förhud. Det var en kvinnlig läkare, och när jag låg på britsen och hon undersökte mig fick jag stånd. Det är ju helt naturligt, och säkert inte första gången det hände för henne.

Jag blev opererad, förhuden vidgades med ett snitt och syddes. Nu funkar den hur bra som helst. Stramar inte alls.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mig har det inte heller hänt att jag har fått en ofrivillig orgasm...
Jag tror snarare att det är svårt att få det hos gynekologen, det är ju inte direkt det bästa man vet att gå dit, och för att få en orgasm måste man ju, som Maree sa, vara avslappnad och kåt...

Men vem vet? Det kanske finns de som faktsikt har upplevt det?

tyvärr inte men jag skulle vilja få det :oops:
 
Toppen