Stånd i omklädningsrummet på gymmet

Ensamvarg85

Ny medlem
Kön
Man
Gick till gymmet för första gången på typ ett år idag och hade bestämt mig för att duscha direkt i gymmets duschar istället för att dra hem svettig och äcklig. Hursomhelst, hade typ precis börjat duscha när jag märkte att jag började styvna så smått. Det värsta var att det var ett par pojkar som duschade samtidigt (fast i badshorts). Om någon såg mitt stånd så trodde han väl att jag var pedofil eller något! Sen när jag hade duschat färdigt och gått tillbaka till omklädningsrummet så började kuken bli riktigt hård, och givetvis var det det en pappa med tre mindre barn som skulle byta om samtidigt. Som tur är var det tomt i övrigt så jag behövde bara vända mig om för att dölja ståndet.

Fattar inte varför jag fick spontant stånd just den här gången? På gympan i gymnasiet så fick jag aldrig stånd, så varför börja nu? Får väl hoppas att det inte händer när det är mer fullsmockat på gymmet.
 

justtakeitoff

Ny medlem
Kön
Man
Gick till gymmet för första gången på typ ett år idag och hade bestämt mig för att duscha direkt i gymmets duschar istället för att dra hem svettig och äcklig. Hursomhelst, hade typ precis börjat duscha när jag märkte att jag började styvna så smått. Det värsta var att det var ett par pojkar som duschade samtidigt (fast i badshorts). Om någon såg mitt stånd så trodde han väl att jag var pedofil eller något! Sen när jag hade duschat färdigt och gått tillbaka till omklädningsrummet så började kuken bli riktigt hård, och givetvis var det det en pappa med tre mindre barn som skulle byta om samtidigt. Som tur är var det tomt i övrigt så jag behövde bara vända mig om för att dölja ståndet.

Fattar inte varför jag fick spontant stånd just den här gången? På gympan i gymnasiet så fick jag aldrig stånd, så varför börja nu? Får väl hoppas att det inte händer när det är mer fullsmockat på gymmet.

hehe shit happens..har hänt mig också...bara dra en runk innan duschen om de känns nödvändigt
 

Ensamvarg85

Ny medlem
Kön
Man
ok kan ju börja med det. men helst så vill jag inte komma isåfall, är väldigt inne på att spara mig just nu :p
 

Ensamvarg85

Ny medlem
Kön
Man
De e ju kaxigt som f.n o ha bånge i duschen o bastun...hehe.. ja brukar lätt få de jämt :p

Håller med om att det är rätt kaxigt ändå, men försöker du typ inte skyla dig eller låter du folk kolla in dig bäst de vill? :)
 

zonar

Medlem
Kön
Man
De e ju kaxigt som f.n o ha bånge i duschen o bastun...hehe.. ja brukar lätt få de jämt :p

Håller med om att det är rätt kaxigt ändå, men försöker du typ inte skyla dig eller låter du folk kolla in dig bäst de vill? :)

Hehe ja verkligen kaxigt :D! Här står man liksom med värsta totempålen i duschrummet inför alla andra och är stolt över den!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
De e ju kaxigt som f.n o ha bånge i duschen o bastun...hehe.. ja brukar lätt få de jämt :p

Om man inte kan rå för det är väl en femma, men på mitt gym hade det varit jävligt impopulärt. Noll kaxigt om man säger så.
 

Love Machine

Medlem
Kön
Man
Mitt knep om jag skulle få stånd i duschen är att vrida till kallaste temperaturen på vattnet. Det tenderar ju som bekant att krympa saker till kontrollerbar storlek :D

Händer det sen i omklädningsrummet är det inte mycket att göra åt det annat än att dölja det så gott det går med handduk eller nåt :oops:
 

elin699

Ny medlem
Kön
Man
Gick till gymmet för första gången på typ ett år idag och hade bestämt mig för att duscha direkt i gymmets duschar istället för att dra hem svettig och äcklig. Hursomhelst, hade typ precis börjat duscha när jag märkte att jag började styvna så smått. Det värsta var att det var ett par pojkar som duschade samtidigt (fast i badshorts). Om någon såg mitt stånd så trodde han väl att jag var pedofil eller något! Sen när jag hade duschat färdigt och gått tillbaka till omklädningsrummet så började kuken bli riktigt hård, och givetvis var det det en pappa med tre mindre barn som skulle byta om samtidigt. Som tur är var det tomt i övrigt så jag behövde bara vända mig om för att dölja ståndet.

Fattar inte varför jag fick spontant stånd just den här gången? På gympan i gymnasiet så fick jag aldrig stånd, så varför börja nu? Får väl hoppas att det inte händer när det är mer fullsmockat på gymmet.

Haha, runka i smyg när dom inte ser, ungdomarna asså
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
Mitt knep om jag skulle få stånd i duschen är att vrida till kallaste temperaturen på vattnet. Det tenderar ju som bekant att krympa saker till kontrollerbar storlek :D

Händer det sen i omklädningsrummet är det inte mycket att göra åt det annat än att dölja det så gott det går med handduk eller nåt :oops:

Det skulle jag med gjort helt klart, kanske var det varma vattnet som orsaade "problemet" från början
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
De e ju kaxigt som f.n o ha bånge i duschen o bastun...hehe.. ja brukar lätt få de jämt :p
Mmmm de är nice att kaxa till sig lite. Liksom låta folk glo lite... men innerst inne känner jag mig ändå lite blyg. Men de är kul. Gick till badhuset med jobbet en gång och jag och en kille till gick och duscha ganska tidigt. Satte oss sen i duschen och jag fick bånge... mest pga. honom.:p Men jag liksom såg att han skämdes och dessutom inte kunde titta bort mer än typ 2 sekunder innan hans ögon gled ner och kolla in mitt stånd igen... så då stormtrivdes ju jag och bara satt och snacka med honom medan jag retsamt lätt de rycka i den genom att spänna musklerna och luta mig fram så de låg emot kanten och förhuden gled av ollonet när jag vred mig lite. De va askul och jag blev stenkåt. Sen gjorde jag inge mer av de utan vänta tills bussresan hem ifrån jobbet då jag satte mig längst bak och runka. Natt bussen med ett rese avstånd på över en timma... mmmm de leder till många mysiga stunder. :cool:
 
Toppen