Stånd :S

Runk90

Ny medlem
Kön
Man
Nu e det så här att jag skulle ha sex med min tjej för ca 1 vecka sedan, jag var hemma hos henne sent en kväll och vi skulle gå o lägga oss, förspelet gick bra, men jag skulle in, så slakna den. vi provade ca i 30 minuter, sedan blev vi trötta. Vet någon vad som e felet? :/ Jag har inte haft sex förr. Jag gjorde slut för några dagar sen. Men jag ångrar det heller inte. Någon som vet ett förslag? :/

Runkar 2 ggr per dag :) en på morgonen, en på kvällen.

V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
fråga 1: gjorde du slut bara för att sexet inte fungerade?

fråga 2: var du spänd eller nervös innan ni skulle ha sex? det underlättar betydligt om båda är avslappnade och väl förberedda på vad som "komma skall". Ta det lugnt och bli inte så nervös av att allt inte klaffar på en gång. Man måste ju få vara oerfaren nån gång, eller hur?
Alla oskulder jag har tagit har haft det svårt sådär i början, kanske till och med flera gånger. Då är det bara att vänta och ta tag i det nästa gång.

Och kom ihåg att skydda er!

Runk90

Ny medlem
Kön
Man
joo, jag gjorde inte slut för att sexet inte fungerade. För att hon typ hade gått o haft sex med en annan. Hon hade ju gjort det många gånger. Och joo jag var närvös hon kunde ju hjälpt mig lite :/ Men hon verkade inte vilja.

Runkar 2 ggr per dag :) en på morgonen, en på kvällen.

Krister

Medlem
Kön
Man
Ja du var nog nervös o därför blev du slak. Det hander många killar emn kanske inget man talar högt om. Vi killar ska ju vara så macho. Tänk inte så mycket på detta nästa gång du ska ha sex med en tjej. Tänker du för mycket på det så finns risken att du låser dig o då får du heller inte stånd. Kom-i-håg: DU ÄR NORMAL!
Ta det lugnt o lycka till nästa gång.

Krister :)

deathloaf

Ny medlem
Kön
Man
Sluta runka morgon o kväll utan istället spar dig till tjejen så ska du se att du blir så kåt att ståndet håller i sig. Kuken behöver vila mellan gångerna för att hämta sig så begär inte för mycket av den.
Om du t.ex kör ett hårt träningspass nu, inte gör du om de om säg 2 timmar igen utan du vill vila kroppen för att kanske köra ett dagen därpå, eller?
Samma sak gäller för kroppen när de gäller sex. Bygg upp kåtheten istället.
Ett annat tips är att vara rakad. Kuken blir så mycket skönare både för dig o henne. Testa.
J.R

Goboy

Medlem
Kön
Man
Hände exakt samma sak med mig första gången. Den bara slaknade. Sen fick jag stånd bara hon rörde mig.

Toppen