Ståndaktig kille...

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag är flera gånger per år ute på vandring i fjällen. Undre dessa är det svårt att få tid till "egenvård" och jag och mina vänner har som rutin att efter några dagar passera en fjällstation för att proviantera, torka o tvätta kläder samt duscha och basta.

Relativt ofta får jag halvstånd i duschen. Det blir sällan mer än jubel och kommentarer från kompisarna, men det kan jag stå ut med. De mest pinsamma tillfällena är när det är gemensam bastu och tjejerna ser detta. Känns inte så kul senare under kvällen när det ofta blir samling i allrummen. Jag har vid enstaka tillfällen fått gliringar av dem... Pinsamt!

Fler som får "problem" med detta?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jo, det är händer. Jag tycker själv att det är kul och om jag klarat mig fram till dess så brukar det skita sig då för min del.
Det är kanske inte så att vi får tokbånge men rätt saftig blir den och det går inte ta miste på "glädjen". ;)
 

mrrunkis

Ny medlem
Kön
Man
det händer mig med ibland. att man står i duschen när man har tränat eller simmat.

Jag får inte en jättebånge. men jag är alltid rädd att någon ska komma med en kommentar.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

Jo, det är händer. Jag tycker själv att det är kul och om jag klarat mig fram till dess så brukar det skita sig då för min del.
Det är kanske inte så att vi får tokbånge men rätt saftig blir den och det går inte ta miste på "glädjen". ;)

Men då är det väl inget att skämmas för! Om de andra också får mer blod en det brukar vara i sina kukar. :D
Tycker bara att det låter väldigt mysigt!
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Hey att tjejerna ger gliringar gör ju inget bara tacka och ta emot för dom tittar ju då iaf :D
Synd bara att det inte syns lika lätt på tjejerna för dom har nog också lite problem just då.

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy


Originally posted by mgk

Jo, det är händer. Jag tycker själv att det är kul och om jag klarat mig fram till dess så brukar det skita sig då för min del.
Det är kanske inte så att vi får tokbånge men rätt saftig blir den och det går inte ta miste på "glädjen". ;)

Men då är det väl inget att skämmas för! Om de andra också får mer blod en det brukar vara i sina kukar. :D
Tycker bara att det låter väldigt mysigt!

Behappy, rätt skön inställning faktiskt...
Har inte riktigt haft sinnesnärvaro nog att se det så. Kan det bero på blodbristen kanske... :D

Dasen, det där är nog sant. De lär kanske vara i samma sits men det är ju lite mera tydligt på oss.

Ni är så kloka. Det är mest det att man känner sig som om man står i alla blickars centrum och det är inte min grej (tror jag...). Jag får nog se det från den ljusa sidan, dvs "systemkontrollen" gav ett gott resultat.
 
Toppen