Större..

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Något nyfiken på om de finns killar som gillar större el. lite mulligare tjejer?!
Tjejer som har lite mer hull, e något rundare.. mer att ta på helt enkelt. Eller de ska va trådsmala modell wannabe?
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Jag gillar tjejer med lite former...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Något nyfiken på om de finns killar som gillar större el. lite mulligare tjejer?!
Tjejer som har lite mer hull, e något rundare.. mer att ta på helt enkelt. Eller de ska va trådsmala modell wannabe?

[red]Vill du ha kontakt eller vill du göra en undersökning undrar...

Eder moderator - Challe[/red]
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Något nyfiken på om de finns killar som gillar större el. lite mulligare tjejer?!
Tjejer som har lite mer hull, e något rundare.. mer att ta på helt enkelt. Eller de ska va trådsmala modell wannabe?

[red]Vill du ha kontakt eller vill du göra en undersökning undrar...

Eder moderator - Challe[/red]

hmm undersökning skulle de va, men hitta inget lämpligt ställe, ber om ursäkt!
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att mulligt är gosigt...
Sen verkar mulligare tjejer seriösare just när det gäller kontakter över nätet..
Enligt min mening, kanske har jag bara träffat smala rötägg....
Alltså inte alla utan några.... förstå mig rätt nu..


Ha en underbar vår...
[:eek:)]
 

dubbelbibbel

Medlem
Kön
Man
Kan tända på mulliga som smala kvinnor.. Det spelar ingen större roll för min del :). Det finns ju såklart gränser åt båda hållen, men ja.. Du förstår nog hur jag menar.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Lagom är bäst som det heter. Vill inte ha nått för tjockt och inte heller nått för smalt.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Något nyfiken på om de finns killar som gillar större el. lite mulligare tjejer?!
Tjejer som har lite mer hull, e något rundare.. mer att ta på helt enkelt. Eller de ska va trådsmala modell wannabe?

[red]Vill du ha kontakt eller vill du göra en undersökning undrar...

Eder moderator - Challe[/red]

hmm undersökning skulle de va, men hitta inget lämpligt ställe, ber om ursäkt!

Då flyttar jag raskt tråden till Allmänt snusk i stället för kontakter.

/Challe
 

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker mullig, min flickvän är lite smått mullig tycker om det, fast hon vill gärna vara smalare, som sagt det finns ju en gräns. hade en tjej som va toksmal kunde nästan hålla om henne runt midjan med händerna detta va iofs några år sen. Men det tyckte jag va lite äckligt
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
En kvinna, ska vara kvinnligt formad. Dom har idealen som finns idag, är ju åt H-E rent ut sagt.

Jag menar, en kvinna ska inte ha kropp som en fågelskrämma, med jättetuttar. Det är något som målats fram på senare år, och jag kan inte förstå det?

Jag menar, vad är det som är så fint med det?

Ser ju inte naturligt ut, att vara trådsmal, med uppumpade jätteballonger av silicon.

Nej, flickor/kvinnor. Lev ert liv som ni vill, och låt inte idealismens modevåg styra hur ni tror att man ska se ut. Var er själv, smala/mulliga, men framförallt naturliga. Naturligt är alltid bäst, och idealism är inget som ens ska beröra en i ryggen.

Som sagt i början av det jag skrev. En kvinna, ska vara kvinnligt formad. Det är det bästa ;)
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
De mest skräckinjagande kvinnor som finns är många av dagens modeller!
Dom ser ju SJUKA ut och jag vet inte om jag skulle våga röra vid dom med
risk att dom skulle falla sönder i bitar [:0]

Tacka vet jag tjejer med HÖFTER och lite rumpa att ta tag i [^]
Finns det nåt sexigare än en kvinna med shyssta höfter och ett par
lågt skurna urtvättade jeans!!??! Jösses, man blir ju nästan *** bara
av att tänka på det :p

Så stå på er kvinnor MED figur, och var inte rädda att visa eller nyttja den för
de flesta av oss män ÄLSKAR er :)
 
Toppen