Största du har sett ?

Playboy

Medlem
Kön
Man
Jag skall inte berätta vart jag såg detta, men jag såg en svart kille från Nigeria i duschen på ett gym. Den var säkert 20 cm i slakt tillstånd. Jag har inte det minsta intresse för killar samt en helt normal kuk själv, men man bli "impad" i alla fall...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Originally posted by Playboy

Jag skall inte berätta vart jag såg detta, men jag såg en svart kille från Nigeria i duschen på ett gym. Den var säkert 20 cm i slakt tillstånd. Jag har inte det minsta intresse för killar samt en helt normal kuk själv, men man bli "impad" i alla fall...

Ska man döma av dina bittra inlägg så är din kuk inte över 5 cm.
 

pc_

Ny medlem
Kön
Man
Inte för att jag nånsin tänt på en kuk, men det vore intressant att se några bilder. Lite fascinerad av en jätte på bild skulle man säkert bli, men impad tror jag inte.
någon som vet nåt?
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Det finns en del bilder på rejält stora kukar på detta forum, pröva att söka på "Kingen" så får du se...
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Om en kuk är lång vid slak, blir den inte mycket längre vid stånd. Kanske 3-4cm.

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 

Chan

Medlem
Kön
Man
Håller med Asia...

För att vara en sådan här sida...så måste man väl ta det hela på ett skämtsamt allvar...utan att för den skull föra sig med skruvad attityd...

...det finns tillräckligt med "självmordsbombare/naturkatastrofer"...utan att vissa ska behöva förstärka/öka skillnaden på människan och djuren...

så...för att hålla den röda tråden...

Störst...i vilket till "stånd"...själv har jag bara sett andras utan stånd...
...och har i ärlighetens namn...inte "tittat"...med risk för att bli "upptäckt"...

...är ju inte gay...men nyfiken!...

Det gäller att ha MOD
att vara den man är,
och inte tappa modet,
för att man
är den man är..!
 

TheOneAndOnly

Medlem
Kön
Man
Jag har tycker verkligen inte om killar, håller mig till tjejer, Men så klart så har de hänt att man "Råka" titta på en i duschen. Och då gick ja bara i sexan. 1 år sen :oops: Och han hade runt 12 centimeter lång. Själv så är ja inte lyckligt lottad om vad de gäller nederdelen. Men jag är fortfarande i Puberteten så de kommer ju förändras stort.
MVH TheOneAndOnly.
 

Marboman

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mackan_pilsk

"Alla minns t.ex. vem i klassen eller i lumpen som hade störst, även de som påstår sig inte lägga märke till sånt"

Ursäkta, men vad är det för kvalificerat skitsnack? Okej, jag kanske inte är som alla andra. Men inte kan jag minnas att jag kollade in - än mindre bedömde - andras kukar, vare sig i skolan eller lumpen.
När jag gick i lågstadiet så blev Mats och jag "utsedda" till att ha de största. Det var officiellt helt enkelt. Jag vill minas att vi jämförde med varandra i klassen så vi kom fram till det.

I högstadiet slutde vi att visa kuken för varandra. Det blev nog känsligt när man kom i puberteten. I gymnasiet visde vi kuken igen, men kan inte minnas att någon utmärkte sig. I lumpen såg man också många slaka kukar, men jag minns ingen speciellt.

Tillbaka till Mats som hade störst i lågstadiet. Jag träffade honom på Valhallabadet för några år sen och då kom tanken att det var han som hade störst. Så jag kollade. - Jag blev lite besviken för hans var mindre än min. Nä, jag var nog ganska nöjd med det!
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Den största ballen jag sett tillhör min bror som är några år äldre än mig. Jag såg den ofta när vi var mindre, när vi typ var och badade och så, men då var den inte så värst stor. Med åren trädde han in i pubertetern (före mig så klart) och då hände det saker, hans kukstorlek sköt i höjden. Han har stor kuk, både i slakt tillstånd och i stånd. Jag kan gissa att den idag är ca 24 cm och riktigt tjock. Som jag berättat tidigare på forumet hade han och jag dubbelmacka med hans flickvän i sommras, då såg jag hans kuk igen och det är garanterat den största kuk jag sett i verkligheten. Jag har själv en ganska stor kuk men jag hamnade i skuggan av hans bamse. Det var grymt upphetsande att se hans kuk pumpa ut sperma över hans flickväns bröst.

Den störta kuk jag sett i ett duschrum tillhörde en polare under högstadiet, såg den bara slak men då skvallrade den om att det var praktfull i hård form.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
24 cm och grov... låter inte som det bekvämaste för alla tjejer direkt...

Du och brosan hade dubbelmacka med hansn brud? Sicket underligt förhållande ni måste ha.
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
den största jag har sett var, och jag skojar inte, 26 cm lång!!!
tyvärr har jag dock inte sett den på riktigt, men en väninna visade en bild på den som hon hade i sin mobiltelefon... ganska hett!
 

anagram

Medlem
Kön
Man
heimat: Ja, det är väl ganska skumt att ha dubbelbrosa med sin bror och hans brud, det hände då alla var på fyllan, kom på dem när de just skulle knulla och det var brosans flickvän som tog intiativet, brosan var med på det, kunde inte gärna säga nej. Det har dock inte gjort vår relation sämre så det var ju bara positivt. 24 cm och grov verkade dock funka utmärkt, det var härligt att se hans bamse in action. :)
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Största kuken jag har sett irl var killen jag förlorade oskulden med. Då visste jag inte riktigt att den var så pass stor eftersom jag inte direkt hade så mycket att jämföra med men i efterhand har jag insett att det inte var en liten grej direkt. Grov och minst 23 cm.

Kanske hade det inte varit lika smärtsamt att förlora oskulden med någon mindre grabb :oops:
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
toppentjej: haha, så du blev bortskämd direkt där kan man säga ;)
 
Toppen