Största du har sett ?

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
It's not the size of the ship, it's the motion of the Ocean...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Liqu_P

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ehm.. ganska så ny här men den största jag sett va 32 i erigerat tillstånd... o 20 runt... :D
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Ehm.. ganska så ny här men den största jag sett va 32 i erigerat tillstånd... o 20 runt... :D

32 cm! Det var en bjässe det. [:0]
Såg du den i verkligheten? Var det pojkvännen eller hur fick du chans att se den?
 

Liqu_P

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ehm.. ganska så ny här men den största jag sett va 32 i erigerat tillstånd... o 20 runt... :D

32 cm! Det var en bjässe det. [:0]
Såg du den i verkligheten? Var det pojkvännen eller hur fick du chans att se den?

jag har sett den i verkligheten ja... och kan säga att d va både skrämmande o nyfiket o se den...

hur jag fick chans o se den håller jag för mig själv :D;):oops:
 

jonber

Ny medlem
Kön
Man
det jag sätt var väll i hög stadiet någon gång då jag stod i dushen och en grabb från en års kurs lägre kom in.han gick i 8an och jag i 9an ,jag kan inte uppskata hans längd men den var då den största "tonårs snoppen" jag sätt då.Man blev lite småt avundsjuk :oops:
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jo, en riktigt STOR har jag råkat ut för ca 27-30 lång & säkert 20 & några cm i omkrets. Men , men var man inte vrålkåt gjorde det , åtminstonde till början, ont att stoppa in den.. Uppskattar normalstorlek mer. ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
It's not the size of the ship, it's the motion of the Ocean...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.



It´s not the size, it´s the way you swing it - sååå känt i mina kretsar.

...och sååå sant.

På bild - kan det vara upphetsande med en stor kuk.

IRL gör en stor kuk mer ont än gott, om du frågar mig
 

Medja

Ny medlem
Kön
Man
Hmmm... Vid slakt tillstånd tycker jag min kuk ser rätt fjunig men sen vid erektion är det en grov skillnad, mycket grov.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
;) Jag hörde en gång uttrycket :Man kan inte stoppa en falukorv i en parkeringsmätare.....

Men jag tror bestämt jag skrivit detta i en annan tråd en annan gång och kanske nånannanstans....

Size DO matters...men det är TEKNIKEN som är det viktiga för oss kvinnor....:D
 
G

Gbgkuk

Gäst
En polare har en rejäl. Ingen aning om hur lång. Bara att den är långt över snittet. När han trampar snett eller så brukar alltid någon kommentera. Snubblade du på kuken eller?
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Kommer ihåg i skolan, en klasskompis runkade ibland i dushen efter gympan för att visa upp sig, två händer på kuken och en bra bit stack ut ändå. Visst vi var bara barn men han överträffade lätt alla i klassen i längd.
Sedan hade jag en annan klasskompis som var "normallång" men skit så grov, lätt mer n dubbelt så grov som alla andra.
 

hårig man

Medlem
Kön
Man
I skolan var det alltid jag som hade störst. Med rejäl marginal i början eftersom jag var så tidig, lite mindre i gymnasiet.

Annars minns jag två kukar som imponerat särskilt. En kille runt 30-35 som jag såg i omklädningsrummet i badhuset i Växjö. Han var rejält mycket större än de flesta är hårda.

Den andra var en ung kille på en nakenbad utanför Berlin, han såg ut att vara runt 15. Han var där med sina föräldrar, alla var nakna. Han stod länge och pratade med sin mamma som satt ner, med kuken i hennes ögonhöjd. Den var otroligt imponerande, kanske den största jag sett och han verkade inte alls generad.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Största var nog min granne när jag fortfarande bodde hemma. Grannen hade ett landställe ute i skärgården. Han hade två bröder min inte lika långa. Vet att min granne hade sex med en del andra trots att han var gift. Fick reda på att min mamma hade sugit av honom. Grannen hade även tre döttrar de intresserad mig mer. Äldsta dottern två år yngre än mig hade en rätt stor klitoris fast det visste jag inte då hade nästan inget att jämföra med. Vi hade inte sex men att sitta nakna hon onanerade och jag runkade var tillräckligt.
 

Runkel

Aktiv medlem
Kön
Man
Den största jag sett är 24 cm (enl uppgift) och 21 cm slak (kan nog stämma) och tillhör en polare. Den största jag själv hanterat på ett eller annat sätt är 22 cm lång och 17 grov.
 
Toppen