Stackars lång kukar

andersredna

Medlem
Kön
Man
Ett meddelande till alla er som tror att en lång kuk är något tjejer vill ha. Ladda ned 17Dayshow_01.WMV, med något torrent-program.
Där mäter några tjejer hur djupa dom är.

Ps. Det är skönt att tränga in hela vägen. Och de flesta tjejer behöver simulans av klitoris för att få en skön orgasm (kanske är det förklaring till att så många tjejer sällan får det). Tänk på det, alla stackars lång kukar. Ds.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Hmmm.. tror inte det handlar om det.

Jag tror att den som gillar stor kuk, lång eller grov eller båda delarna, gillar det nog för utseendets skull. Många blir kåtare av att se en riktigt bamsig doning, än att se en av standard storlek (dvs mindre).

Jag tycker inte alls det är synd om långkukarna.
För ärligt talat tror jag de är hur glada som helst över sin kuk - och ännu mer, skiter blankt i vad tjejer föredrar.

Det handlar om självkänslan.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
jupp, jupp, jupp. Det kvittar om man har lång eller kort kuk, bara man är nöjd med sin MiniMe... Men det är nog många som gärna vill se ner på sin MiniMe och se att den är medellång, dvs. 17-19 (n)m.
Som sagt, med tungan kan man göra under vare sig kuken är lång eller kort.
 

qwer

Medlem
Kön
Man
jupp, jupp, jupp. Det kvittar om man har lång eller kort kuk, bara man är nöjd med sin MiniMe... Men det är nog många som gärna vill se ner på sin MiniMe och se att den är medellång, dvs. 17-19 (n)m.
Som sagt, med tungan kan man göra under vare sig kuken är lång eller kort.

17-19 meter?!!
 
Toppen