Stay-ups

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Även jag älskar att ha stayups på mig när jag runkar.
Glömmer aldrig när jag äntligen vågade köpa ett par på Åhléns när jag var 18 år.
Hyrde porrfilm och runkade i dom framför en stor spegel.
Det gör jag fortfarande efter 34 år, och gillar det lika mycket.
Köpte mina första på ellos lång och spänd väntan på paketet å den tiden. Beställde svarta och blåa men bara dom blåa kom . Var nog väldigt kåt när dom drogs på för första gången.
 
B

ballroomblitz

Gäst
Jag brukar ta på mig endast stayups och en t-shirt och ta en sväng med bilen. Så härligt upphetsande att sitta där och köra omkring och tillslut stanna till vid någon skogsväg. Kliva ur gå en bit och runka en nu verkligen stenhård kuk. Så härligt. Har även åkt till McDonalds och in på drive in och beställt mat efteråt. Så skönt och pirrigt at sitta vid luckan och få sin mat..
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar ta på mig endast stayups och en t-shirt och ta en sväng med bilen. Så härligt upphetsande att sitta där och köra omkring och tillslut stanna till vid någon skogsväg. Kliva ur gå en bit och runka en nu verkligen stenhård kuk. Så härligt. Har även åkt till McDonalds och in på drive in och beställt mat efteråt. Så skönt och pirrigt at sitta vid luckan och få sin mat..

Skulle jag aldrig våga..
Skulle säkert krocka eller få punktering eller nåt..
 
Toppen