Stearin ljus

Sexiga-Karin

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan!
Jag onanerar ganska mkt och det med deon tar priset ;)
fast nu har jag börjat föra in ett stearin ljus i fittan och jag undrar om det är farligt? Skulle också vara tacksam om jag fick tips.
Tack på förhand!


Karin Lodberg
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
varför skulle det va farligt? Har också provat det tycker inte det e skönt :S

Anti-spamfilter
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tips; IKEA 50pkt
billiga & formade nästan som dildos...
undrar va formgivarn tänkte på??



sperma, smaken du aldrig glömmer
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by biff

varför inte köpa en dildo för ??
Det kanske är pinsamt? Eller om man bor hemma hos mamma och pappa så kanske det inte heller är så lätt att beställa saker utan att det märks. Finns nog ganska många olika anledningar.

Ett skruvmejselskaft kanske vore nåt? :D Bara att gå in i närmaste järnaffär och välja och vraka. :p;)
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Eller varför inte kombinera och köpa ett ljus som ser ut som den riktiga varan? alltid trevligt att ha i bokhyllan, det är ju ändå ett ljus.
 

SOLO

Medlem
Har hørt att man bør anvænda kondom till allt som inte ær avsett att føra in dær. Kan vara nåt æmne som inte ær læmpligt før kænsliga slemhinnor.
Fast Mulliga Mærta verkar ha klarat det bra :)
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Har hørt att man bør anvænda kondom till allt som inte ær avsett att føra in dær. Kan vara nåt æmne som inte ær læmpligt før kænsliga slemhinnor.
Fast Mulliga Mærta verkar ha klarat det bra :)
Ja det har jag oxå hört, tar du ett ljus som ex så kan det trilla av små bitar från ljuset inne i slidan. Därför borde man sätta på en kondom
 

Lejonhand

Ny medlem
Kön
Man
Stearinljuset är väl det vanligaste hjälpmedlet. Alla tjejer jag frågat, har använt det i unga år.....tills dom vågat köpa en leksak.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
:p en vännina hon gillade verkligen stearinljus.. men hon hade inga problem med att de föll sönder, inte heller att hon klädde dem med kondom..
hon visade mig hur hon gjorde en gång:p hon värmde upp sig sj naken på sängen. lekte med sina bröst, sög på pek & långfingret som hon sen smekte sin lätt svullnande mus med. när hon var ordentligt blött & svullen ( jag blev ordentligt hård) började hon att sakta prova ljuset mot de yttre könsläpparna, lekte med fingrarna på klittan..
hon nöp försiktigt i sina bröstvårtor med fingrarna. ljuset var på väg in på djupet. Hon bottnade ljuset i grottan & lätt tummen leka med klittan...sen tog hon ut ljuse t och lätt det sakta trycka mot det trånga bakre ingången...
 

dozhino

Ny medlem
Kön
Man
[/size=4]
Hejsan!
Jag onanerar ganska mkt och det med deon tar priset ;)
fast nu har jag börjat föra in ett stearin ljus i fittan och jag undrar om det är farligt? Skulle också vara tacksam om jag fick tips.
Tack på förhand!


Karin Lodberg

tjennare på dig alltså ja gör med det och det är inte farligt vad ja har hört ifal men nu har ja börjat använda en dilDo iställe.. :p testa med det :p går bättre // Doz adda superdozen@hotmail.com[red][/red]
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En penna av whiteboardmodell, skaftet på en hårborste, men idag äger jag ett gäng stavar.
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
En penna av whiteboardmodell, skaftet på en hårborste, men idag äger jag ett gäng stavar.

Samma här. Hade en period i tonåren då jag köpte många nya hårborstar och alla beroende på vad de hade för handtag.... :oops:

Men numera är även min byrålåda ganska välfylld av sköna leksaker och hårborstarna används till det dom är gjorda för.
 
Toppen