stegmätare..

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
var på mataffären idag & bland flingorna fast det en reklamgrej, stegmätare. tog en & hemma testade jag, men efter en kort stund förstod jag att den var så känslig att den fungerade på rörelser (höftvickningar) Då växte småhornen ut i pannan[}:)], viskar i min febersjuke karls öra att vi kan ju kolla hur många höftvickningar det krävs till orgasm...
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
var på mataffären idag & bland flingorna fast det en reklamgrej, stegmätare. tog en & hemma testade jag, men efter en kort stund förstod jag att den var så känslig att den fungerade på rörelser (höftvickningar) Då växte småhornen ut i pannan[}:)], viskar i min febersjuke karls öra att vi kan ju kolla hur många höftvickningar det krävs till orgasm...


:D Du kan väl berätta om ni provar:D:D Vilken upptäckt:D
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Vilken kul idé! :-D Har också en stegräknare som är löjligt känslig... här ska lekas! ;-D Men.. vad fäster man den i om man föredrar att vara naken?...? ;)
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Vilken upptäckt! Kommer det att växa fram en ny träningsform här nu eller??? Nu blev till och med jag intresserad av att skaffa en sådan!!!:p
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
silvertejp ? ! ? eller iof skulle det säkert funka med typ plåster/sårtejp med. Har inte hunnit med att testa ännu, det kom lite saker emellan, var tvungen att åka iväg. men det ska testas-lovar[}:)]
 

muxa

Medlem
Kön
Man
silvertejp ? ! ? eller iof skulle det säkert funka med typ plåster/sårtejp med. Har inte hunnit med att testa ännu, det kom lite saker emellan, var tvungen att åka iväg. men det ska testas-lovar[}:)]

Det är ju jättebra....om ni har varsin kan vi reda på vem som jobbar hårdast! :D
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vilken kul idé! :-D Har också en stegräknare som är löjligt känslig... här ska lekas! ;-D Men.. vad fäster man den i om man föredrar att vara naken?...? ;)

Eller ha en trosa på sig som man fäster stegmätaren i, så är det bara att dra undan trosan sen.
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Vilken kul idé! :-D Har också en stegräknare som är löjligt känslig... här ska lekas! ;-D Men.. vad fäster man den i om man föredrar att vara naken?...? ;)

Eller ha en trosa på sig som man fäster stegmätaren i, så är det bara att dra undan trosan sen.


Eller ett nitbälte som man fäster mätaren i;)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Vi hade en stegmätartävling på jobbet. Om man inte kunde räkna steg (typ cykling å styrketräning å sånt) fanns det en omräkningstabell för alla typer av aktiviteter. Alla? Nä... med stor munterhet så diskuterades det i fikarummet att det saknades en viktig sådan...
Nu har ni löst det problemet också :D
 
G

Guest

Gäst
testa att sätta på dej och sen kan ni liksom hård banga i typ 60 sekunder så kollar man hur många juck man hann med på en minut :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
var på mataffären idag & bland flingorna fast det en reklamgrej, stegmätare. tog en & hemma testade jag, men efter en kort stund förstod jag att den var så känslig att den fungerade på rörelser (höftvickningar) Då växte småhornen ut i pannan[}:)], viskar i min febersjuke karls öra att vi kan ju kolla hur många höftvickningar det krävs till orgasm...


Vilken genialisk idé:cool:

Är det någon som provat än:oops:

Jag har en oanvänd i en oöppnad förpackning som jag fick av en försäljare för flera år sedan.

Nu gäller det bara att hitta någon att prova med:p
 
G

Guest

Gäst
var på mataffären idag & bland flingorna fast det en reklamgrej, stegmätare. tog en & hemma testade jag, men efter en kort stund förstod jag att den var så känslig att den fungerade på rörelser (höftvickningar) Då växte småhornen ut i pannan[}:)], viskar i min febersjuke karls öra att vi kan ju kolla hur många höftvickningar det krävs till orgasm...


Vilken genialisk idé:cool:

Är det någon som provat än:oops:

Jag har en oanvänd i en oöppnad förpackning som jag fick av en försäljare för flera år sedan.

Nu gäller det bara att hitta någon att prova med:p



Hmm, låter spännande -ska vi testa . . ? :oops: :p ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
var på mataffären idag & bland flingorna fast det en reklamgrej, stegmätare. tog en & hemma testade jag, men efter en kort stund förstod jag att den var så känslig att den fungerade på rörelser (höftvickningar) Då växte småhornen ut i pannan[}:)], viskar i min febersjuke karls öra att vi kan ju kolla hur många höftvickningar det krävs till orgasm...


Vilken genialisk idé:cool:

Är det någon som provat än:oops:

Jag har en oanvänd i en oöppnad förpackning som jag fick av en försäljare för flera år sedan.

Nu gäller det bara att hitta någon att prova med:p



Hmm, låter spännande -ska vi testa . . ? :oops: :p ;)

Förpackningen är öppnad;)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
ägnade faktiskt stegmätaren en tanke idag, fast sen glömdes det bort, har legat sjuk i njurbäckeninflammation & inte varit mig själv på en 10 dar ung.. Febrig, grinig & orkeslös har jag varit. Men ska försöka komma ihåg den nästa gg, alternativt tejpa fast den nu & sen invänta kvällen..
 
G

Guest

Gäst
ägnade faktiskt stegmätaren en tanke idag, fast sen glömdes det bort, har legat sjuk i njurbäckeninflammation & inte varit mig själv på en 10 dar ung.. Febrig, grinig & orkeslös har jag varit. Men ska försöka komma ihåg den nästa gg, alternativt tejpa fast den nu & sen invänta kvällen..

Hur gick det sen snippan? berätta! berätta! berätta! berätta!:)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
provade silvertejp & stegmätare igår kväll. Hade jättetrevligt med min karl, det har blivit lite tunt med kärleksstunder på sistonde. Silevertejp var inte rätta lösningen, mätaren hakade upp sig & var totalt okänslig. 50 stannade den på-lögn säger jag. Men jag ska testa igen, numera ligger den i leksakslådan..
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
provade silvertejp & stegmätare igår kväll. Hade jättetrevligt med min karl, det har blivit lite tunt med kärleksstunder på sistonde. Silevertejp var inte rätta lösningen, mätaren hakade upp sig & var totalt okänslig. 50 stannade den på-lögn säger jag. Men jag ska testa igen, numera ligger den i leksakslådan..

Hur går det?! Testat någon mer gång? ;)
 
Toppen