stegmätare..

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tittade runt på några ställen där de säljer leksaker för vuxna, och det finns en del att välja på.

När jag fick se en stöträknare som kom jag på att det borde varit lösningen på problemet i den här tråden, där en vanlig stegräknare inte var så tillförlitlig.

Så här är lösningen för alla som vill veta hur många juck som behövs för orgasm ;)

"Juckräknare"

Tack kära Snippan och Snäckan för ert utomordentliga minne, att ni kom ihåg var denna tråd fanns, tycker det är en kul grej, kanske något för lastbryggan?
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Hej söta rara Bluesman
Ja, mitt minne brukar ofta vara som teflon, eller möjligen en guldfisks, men det var inte så svårt att leta, med tanke vart jag brukar skriva/läsa. btw fanns det en massa intressanta trådar att skriva en rad i , ska försöka logga in oftare nu när min semester börjar.
Tyvärr har jag ganska tajt schema irl, men det innebär inte att jag har slutat med sex eller funderingar kring detta..
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du är bara för go Bluesman:)

Det var _snippan- som kom ihåg var tråden fanns..

Den där juckräknaren kanske kan säljas som ett träningsredskap i framtiden:cool:

Ett stycke stegräknare för promenader och ett stycke juckräknaren när det skall gå på annat sätt;)
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Sisådär ja,då var juckräknaren anförskaffad då. Då återstår det bara att knulla helvilt nudå så att räkneverket går i bott precis som kuken:):p:oops:;)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har BESTÄMT mig för att jag ska bli smal igen...
Nåväl, jag har i alla fall börjat promenera tokmycket och har då börjat bruka stegmätare igen.
Trasslet är ju att hålla kollen på andra aktiviteter, varav vissa :p inte brukar nämnas i omräkningstabeller som nämnts i tråden redan.

Nu har jag i alla fall hittat en sajt där det fanns SEX som aktivitet! [}:)] (om onani räknas tycker jag är upp till var och en)

Nåväl, dags att bumpa denna tråd iaf

Stegomvandlare
 
Toppen