Stjäla stringtrosor

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Hej! Jag undrar om det är någon mer som gör så här!

Jag bor i hyresrätt, och i huset finns det, inte förvånande, en tvättstuga. Nu händer det ju att någon har glömt kvar eller inte fått med sig något plagg, varpå den som hittar det lägger det på en liten hylla. Ett par gånger har detta varit stringtrosor. Eftersom jag tycker stringtrosor är vansinnigt eggande, har jag vid ett par tillfällen tagit med mig dessa hem, runkat och senare lämnat tillbaka.

Nu händer det inte så ofta att någon glömmer ett par stringtrosor, så nu har jag börjat gå in och kolla ibland när torktumlaren kör, och mycket riktigt har jag vid flera tillfällen hittat alla möjliga läckra, små stringtrosor. Brukar bara ta ett par i taget (så det inte blir för uppenbart), och de flesta gånger har jag "lämnat tillbaka" dem, antingen genom att vara snabb och hinna tillbaka med dem innan torkprogrammet kört färdigt eller att helt sonika lägga dem på tidigare nämnda hylla och låtsas att personen ifråga missat att få med sig dem. Det kanske är genomskinligt? Några gånger har f.ö. låtit bli att lämna tillbaka trosorna.

Givetvis har jag skaffat någorlunda koll på vilka i huset som använder stringtrosor, så min "hit rate" har blivit bättre varefter... ;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Du är en dålig hyresgäst :)

I vår tvättstuga är det personlig tag som gäller så alla loggas som går in så det skulle jag aldrig våga :)
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Oj då. då är jag ännu sämre, när jag bodde i lägenhet och visste att en snygg tjej hade tvättid, så gick jag in och snodde ett par smutsiga trosor (om jag hade tur), Sedan hade jag dom hemma tills lukten tog slut och tvättade dom och la dom som upphittade.
Jag tror inte dom misstänkte något. Doftade stört-skönt!
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Åfan, det var inte illa! Jag har så gott som aldrig lyckats kila in där medan det fortfarande finns smutsiga kläder på plats... i regel knölar ju folk in sin tvätt i maskinen det första de gör!

Kul att höra att vi är fler, iallafall! :p
 
Toppen