Stor kuk = mkt sprut?

Runkgrabben

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kille som tänder på riktigt feta spermasprut. De flesta som jag runkat med och som pumpat ur ordentligt har haft rätt stora kukar.

Hänger det ihop? Stor kuk = mkt sprut?

Vi kan väl köra en koll bland er här på sajten...

1. Ålder?

2. Kuksize? Längd o ev. omkrets.

3. Hur mkt kommer ni? Antal sprut o längd typ.

/ Tjatja
Runkgrabben
 

anagram

Medlem
Kön
Man
1. 23 år.

2. Längden är runt 16-17, omkrets vet jag inte just nu.

3. Jag tror inte kukstorleken hänger ihop med hur mycket man sputar. Detta grundar jag på att det för mig varierar så otroligt mycket. Tex, om jag runkat varje dag, flera gånger per dag tillochmed, kommer det ytterst lite, bara något sprut. Har jag däremot hållt upp några dagar sprutar jag massor, ibland är det kaskadartat med kanske 10-12 kraftiga sprut. Det hör helt enkelt ihop med hur kåt jag är.

Jag gillar också stora sprut, nu har jag inte runkat på några dagar och hoppas på en redig kaskad.
 

BigMcSprut

Ny medlem
Kön
Man
1.33
2. 17-18
3. 8-14 sprut
älskar att se stora kaskader. kommer mer om jag sparar mig, satsen har nog inget med kukstorlek att göra
 

JoSwede

Medlem
Kön
Man
1. 34 år

2. 16 cm

3. Beror, som många av er säger, mest på hur länge man hållit sig. Men jag märker också att om jag långrunkar så sprutar jag desto mer. Mellan tummen och pekfingret så sprutar jag 5 - 7 kraftiga kaskader sperma och då runkar jag ca 1 gång varje dag.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
1. 47 år.

2. 16 cm.

3. Beror på hur länge man hållit sig och hur länge man smekt sig och runkat innan orgasmen. Men det brukar bli en 5-6 sprut i snitt. Runkar ungefär en gång per dag.
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
1. 30 år.

2. 17 cm.

3. Jag sprutar mellan 8 och 12 sprut. Dom flesta av dom sprutar över två meter långt, ibland över ter meter. Spelar ingen roll hur ofta jag sprutar, det kommer nästan alltid så mycket.
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
Kukstorlek har noll att göra med mängden sperma. Mängden sperma regleras av temperatur, hur länge det går mellan spruten och hur länge kuken stimuleras innan sprutet. Sen är det olika från person till person, en kompis jag känner som har typ 13cm sprutar tokmycket (har han sagt), medan jag som har en riktigt stor kuk sprutar rätt "normalt" skulle jag tro.

Peter North, porrskådisen som sprutar mest av typ alla, han har fel på prostatan, så det finns ju extremer.

Mina uppgifter:

1. 28 år

2. 22 cm

3. 1-2 lite längre sprut först, sen rinner resten ut. Sprutar rätt mycket, men jag runkar alltid länge.
 
Kön
Man
1) 37 år

2) Längd: 19-20 cm Omkrets: 14-15 cm

3) När jag runkar ofta (1-2 ggr per dag) så får jag ungefär två rejäla sprut. Om jag runkar länge så blir det oftast mycket kraftigare och mängden ökar något. När jag inte runkat på ett par dagar så kommer åtminstone tre-fyra sprut med mycket i sperma i varje stöt.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Kvinna
Stora sprut har inget med storleken att göra. Det är mer eller mindre väldigt varierande från person till person. I regel så blir det större sprut ju längre kille ha hållit sig, det är dock rätt.
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
1. 20

2. 16-17

3. Varierar beroende på hur kåt jag e och hur länge jag hållt mig. Men oftast blir det 2-3 sprut sen lite droppar, ibland med, ibland mindre. Längden vet jag inte men om där inte var något ivägen och jag var riktigt kåt och hållt mig länge så hade det nog gått iaf 1-2 meter (har hänt några få gånger).

Alla gör det, alla ska.
 

pacwan18

Medlem
Kön
Man
1.20

2.17-18lång 13,5grov

3.Jag sprutat förbannat mycket varenda gång.blir ännu mer när flickan ger mig en avsugning..
 
Kön
Man
Maree:

Roligt att du och andra tjejer ger er in under manlig onani och kommenterar!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

jug

Ny medlem
Kön
Man
1. 26

2. 15 cm

3. Ca 8-12 tror jag, längd runt 50 cm - 1 m.
Längd och sprut beror på upphetsning och tid mellan gångerna.
 

Steffestevo

Medlem
Kön
Man
1. Jag är 37
2. 15cm lång och 16 cm i omkrets
3. Precis som alla andra killar sagt. Har jag sprutat mycket nyss så blir det liten sats. Har jag väntat ett par dagar bir det ett rejält sprut med 5-6 skjut/sprut.
Runkar jag och länge blir sprutet kraftigare och skönare! Kanske mer?
Kram Steffe

En runkkåt kille
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Nej det stämmer INTE alls.

1)Det är däremot så att vissa sprutar mer för att de har mer "utspädd" sädesvätska. Och det har naturligtvis inget med kukstorleken att göra. Snarare tvärtom. Det blir längre väg för sperman att färdas om man har stor (eftersom man har längre urinrör) och mindre kommer ut.

2) Om man har hållit på och maratonrunkat väldigt länge sprutar man mycket mer. Det är alltså upphetsningsgrad och tid det är fråga om.

Jag sprutar för övrigt väldigt mycket ibland, och har inte särskilt stor balle.
 
Toppen