Stora klittor och puffiga feta blygdläppar

Lelle

Medlem
Kön
Man
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Men din fitta är ju helt underbar, att smeka den med min mun och händer vore fantastiskt. Gärna fler bilder sköna du...
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Bara ett streck blir som en barn fitta. På lagliga tonåringar kan det vara ok men jag älskar en mogen
ordentlig fitta som din, Var stolt över att du har den.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är supersexigt med stora blygdläppar och en stor klitta. Precis som andra säger i tråden.

Något att suga på gör det så mycket bättre. I hela mitt liv har jag älskat detta. Under en tonårsförälskelse för länge sedan hade jag en flickvän som hade långa hängande blygdläppar som svällde fint när hon var kåt. Det var mycket lek med dem kan jag säga. Även hon lekte med dem under filten när hela familjen kollade på film. Diskret såklart och lät endast mig veta. Härliga ungdomsminnen.

Tyvärr är trenden att icke synliga blygdläppar ska råda vilket säkert får många tjejer att lägga sig hos kirurgen. Så synd.
 
Toppen