Stora klittor och puffiga feta blygdläppar

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Du har en :love:myyycket:love: vacker :pfitta:p som du ska vara stolt över, jag tycker till och med att dina blygdläppar kunde vara liiite större, men som sagt den är jättefin som den är med snuttvänliga blygdläppar.(y)(y)(y)
 

weider1481

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.

Hej @LindaEP
Hamnade in på den här konversationen av ren nyfikenhet.
Nu har jag ju "bara" sett dig på din lilla avatar bild men dina läppar är verkligen inget du ska ha komplex för (nu ska ju inte jag komma här och säga vad du ska känna iofs) utan din mus/fitta är väldigt läcker med härliga, inbjudande läppar. Sexig är ordet
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Om man älskar fitta så vill man ju inte ha ett streck! Det låter för mig som att man vill se ut som ett litet barn. För mig, och för de allra flesta hoppas jag, så är en barnsnippa bara gullig och helt utan sexuell laddning.
Jag tänder framförallt på delad kåthet och njutning, så för mig är en fitta (och dess bärare) vackrare, sexigare och mera åtråvärd ju mer erigerad och våt den/hon är.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Tycker nog att du kan vara stolt över din mus.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Allt är relativt. Alldeles för stora inre blygdläppar gillar jag inte, men att de hänger ut en bit utanför de yttre, gör mig inget. Bara skönt att suga på. Jag hade en kk en tid för många år sedan och hon saknade de inre läpparna helt. Det var inte heller så kul...
Klitoris får inte vara för stor, inte som på filmen i början av denna tråd i alla fall. Fruns klitta är så liten att man har svårt att hitta den. Det är inte heller bra. Men säg den människa som har perfekt kön? Alla har vi nog någon detalj vi ville ha annorlunda, mindre eller större.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

mago666

Aktiv medlem
Kön
Man
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Synd att inte fler kan vara nöjda med sig själva och sina kön. Själv kan jag knappt ta bort bilden i min fantasi när jag kryper upp mellan dina ben och känner min tunga mellan dina sköna läppar. Fantastiskt fin tycker jag. Hoppas du får njuta ofta :love:
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo har jätte små inte blugdläppar men hon har stora mjuka yttre blygdläppar som alltid är välrakade vilket gör att klittan syns väldigt tydligt och när hon särar på benen så ser man tydligt rakt in i hennes fitta. Det är härligt att smeka hennes blöta fitta och använder man glidmedel så kan man komma djupt in och smeka hennes livmoders mun och det är lätt att gärsen vaginal DP!!!
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Håller med föregående "talare" Du har en otroligt sexig och fitta!!! :p :p :p :p
skulle älska att begrava tungan i din fitta och även kuken
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Själv har jag lite komplex för mina stora inre blygdläppar. De sticker alltid fram mellan de yttre, inte bara när jag är kåt. Tycker det är så snyggt när fittan på andra tjejer bara ser ut som ett streck.
Jag älskar att slicka en sådan fitta, härligt att suga in blygdläpparna i munnen det gör mig vrålkåt
 
Toppen