Storlek på tjejernas

laroh

Medlem
Kön
Man
Vi med könet på utsidan verkar för det mesta ha koll på längd och storlek på våra organ. Men hur är det med er tjejer? Har ni koll på hur lång ni kan ta emot? Har ni mätt någon gång hur djupa ni är?
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Rent praktiskt... Ska jag föra in en linjal och mäta menar ni? :unsure:

... näää, mycket skönare kan vi, jag får lite fantasier här.. En gurka t ex, Frida... det här är ju stället där man snackar njutning... se till att den är varm bara! :cool: Sen kan man ju se - efter nöjet - hur djupt det va skönt? :p:p
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Typiskt killsak de där med storlekar och jämförelser...

Har ju ingen som helst betydelse hur "djup" jag är, det är ju inte där njutningen sitter iaf... (Den är ju mer vid öppningen s.a.s.) och dit når de flesta killar... ;)
 

indigo85

Medlem
Kön
Man
vilket djup brukar ni njuta mest utav då? är det när man precis kommit in eller när man trycker in hela så djupt man kan?

;)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Typiskt killsak de där med storlekar och jämförelser...

Har ju ingen som helst betydelse hur "djup" jag är, det är ju inte där njutningen sitter iaf... (Den är ju mer vid öppningen s.a.s.) och dit når de flesta killar... ;)

Nu tänkte jag mer på om du/ni varit nyfikna...! Någon gång måste väl djävulen åkt i er och fått er att testa??:D

Vet mycket väl om att det inte handlar om "djupet"... ;) SÅ dum är jag inte...! :D
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Aldrig varit nyfiken, näe.
Har då inte ens tänkt tanken på att undersöka hur hur djup jag skulle vara, jag menar för vilken anledning har jag någon glädje och nytta av de? ;)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
För att det är kul, skönt och härligt olydigt.... ;):p Vi kan ju testa vilken grovlek aom är skönast i öppningen? ;)[/quote]

hahahaha jisses! [|)]
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
det här visar väl tydligt skillnaden mellan tjejers och killars syn på det där med storleken...
 
G

Guest

Gäst
Det viktiga är tajtheten och inte djupet som spelar roll. Bottnar gör man ändå inte det bättre att jämföra tjejen på hur mycket det squeezar runt mig :oops:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Lite kul ändå det här med storlek, det verkar mest vara män som funderar på det....

Kollade en tråd på en annan site där trådskaparen ville att alla med liten kuk skulle få möjlighet att gnälla av sig. Nyfiken som jag är läste jag alla 12 sidorna och genomgående var det killar som klagade på hur små de var och tjejer som om och om igen påpekade att det inte är storleken det hänger på....likaså i den här tråden.

Vad ÄR det med er grabbar...och med oss kvinnor? Vill ni ha den bekräftelsen och ger vi er den, eller är det ett seriöst problem?

Vad gäller djup och omfång på min härlighet kan jag ju bara säga att jag är nöjd, jag har vältränade muskler där nere samt att ont i livmoderhalsen är inget jag går igång på.....;)
 

.mrking.

Ny medlem
Ålder
34
Kön
Man
killar har väl helt enkelt sett tillräckligt med porr där tjejen reagerar med "oh my god, it's so big" när hon plockar fram dongen.
dessutom intressant att jag bara har fått kommentarer för min storlek av killar här på onanera.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Haha, kul tråd...

Håller med föregående talare om att det mest verkar vara killar som är obotligt förtjusta i tanken på att mäta allt möjligt. Själv har jag aldrig fått för mig att mäta djupet, men har fått för mig att det varierar väldigt beroende på hur stort det man för in är ;) Om man är rejält kåt och våt så får man nog in det mesta. Jag har i alla fall inte upplevt att jag är för "grund" någon gång. Någon annan tjej som håller med eller inte håller med?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Har ju ingen som helst betydelse hur "djup" jag är, det är ju inte där njutningen sitter iaf... (Den är ju mer vid öppningen s.a.s.) och dit når de flesta killar... ;)

:DTror jag inte alls att de gör:D Däremot drömmer de om att komma dit:cool:;):love: Till din öppning alltså;)
 
Toppen